تفاوت بین مسترکارت و ویزاکارت

بزرگترین شبکه های پرداخت جهان برای کارت های اعتباری، کارت های نقدی و کارت های پیش پرداخت عبارتند از American Express، Discover، Mastercard و Visa. با این حال، Visa و Mastercard بزرگترین شبکه‌های کارت اعتباری هستند که امروزه کار می‌کنند و هر دو برند از طریق مشارکت خود با بانک‌ها، شرکت‌های مسافرتی و سایر سازمان‌ها سه سطح مختلف کارت اعتباری را ارائه می‌کنند.

هر دو ویزا و مسترکارت نیز از Amex و Discover منحصر به فرد هستند، زیرا آنها هیچ کارت اعتباری خود را مانند Amex و Discover ارائه نمی دهند. در واقع، ویزا و مسترکارت کارت‌های اعتباری را فقط از طریق روابط مشترک با بانک‌هایی مانند بارکلیز، کپیتال وان و چیس گسترش می‌دهند. هر دو ویزا و مسترکارت همچنین کارت های اعتباری مشترک با خرده فروشان و ارائه دهندگان مسافرتی از جمله خطوط هوایی و هتل ها را ارائه می دهند.

 

تفاوت های اصلی Visa و Mastercard

اگر به دنبال یک کارت اعتباری جدید هستید و به این فکر می کنید که آیا باید ویزا یا مسترکارت بگیرید، باید بدانید که هیچ کدام ذاتا بهتر از دیگری نیستند. در بیشتر موارد، قبل از درخواست، می‌خواهید به مزایا، مزایا و پاداش‌های کارت اعتباری خاص ارائه شده توسط کارت‌هایی که در نظر دارید نگاه کنید.

 

امتیاز کلیدی

ویزا و مسترکارت هیچ گونه کارت اعتباری از خود صادر نمی کنند، اما دو تا از بزرگترین شبکه های پرداخت برای کارت های اعتباری به همراه American Express و Discover هستند.

کارت های اعتباری منقش به آرم های Visa و Mastercard می توانند کارت های اعتباری تضمین شده، کارت های اعتباری برگشت نقدی، کارت های اعتباری سفر و موارد دیگر باشند.

اگر بین Visa و Mastercard انتخاب می کنید، باید بدانید که عملکرد و پذیرش آن ها در سراسر جهان تقریباً یکسان است. با در نظر گرفتن این موضوع، می‌توانید بهترین کارت اعتباری را برای نیازهای خود بر اساس ویژگی‌ها، مزایا و پاداش‌هایی که بیشتر می‌خواهید پیدا کنید.

پذیرش در سراسر جهان

اگر به دنبال کارت های اعتباری Mastercard و Visa با هدف انتخاب کارتی با بیشترین پذیرش در سراسر جهان هستید، باید بدانید که این دو نوع کارت اعتباری تقریباً یک ردپای جهانی دارند.

 

به گفته ویزا، کارت های صادر شده از طریق شبکه پرداخت آن در ۲۰۰ کشور و منطقه در سراسر جهان پذیرفته می شود. در همین حال، Mastercard در ۲۱۰ کشور و منطقه در سراسر جهان پذیرفته شده است. بیشتر این مقاصد با هم همپوشانی دارند. هیچ تفاوت اساسی در جایی که می توانید از این کارت ها در سراسر جهان استفاده کنید وجود ندارد. ویزا همچنین آمارهای به روز شده ای را در مورد استفاده از کارت به اشتراک می گذارد، از جمله اینکه در حال حاضر بیش از ۴.۲ میلیارد کارت اعتباری ویزا در گردش است.

 

حفاظت بدون مسئولیت در برابر تقلب

هر دو ویزا و مسترکارت محافظت بدون مسئولیت در قبال کلاهبرداری در محصولات کارت خود را ارائه می دهند. این بدان معناست که اگر دزدی از کارت اعتباری یا شماره کارت خود برای خرید بدون رضایت آنها استفاده کند، دارندگان کارت ۰ دلار مسئولیت مالی دارند. این مزیت سخاوتمندانه است، اما خیلی بهتر از حمایت های فدرال برای کاربران کارت اعتباری در هنگام خریدهای متقلبانه نیست.

 

در واقع، کمیسیون تجارت فدرال (FTC) گزارش می دهد که قانون فدرال مسئولیت مصرف کنندگان را در قبال خریدهای تقلبی روی کارت های اعتباری ۵۰ دلار محدود می کند، و این تنها در صورتی است که پس از استفاده شخصی کارت گم شده یا دزدیده شده باشد.

 

مزایا و مزایای سخاوتمندانه

مسترکارت و ویزا هر دو کارت های اعتباری را ارائه می دهند که دارای طیف وسیعی از مزایای مهم و حمایت از مصرف کننده است. به عنوان مثال، برخی از محصولات ویزا و مسترکارت مزایای شبکه پرداخت مانند بیمه تلفن همراه، بیمه حوادث مسافرتی، یا بیمه لغو و قطع سفر را ارائه می دهند.

 

با این حال، شایان ذکر است که همه کارت‌های اعتباری Visa یا Mastercard مزایای یکسانی را ارائه نمی‌دهند. صادرکنندگان کارت (مانند Chase، Capital One، و غیره) می‌توانند مزایایی را که با محصولات مختلف کارت ارائه می‌شوند انتخاب و انتخاب کنند و همچنین مزایای جداگانه‌ای را برای خود ارائه دهند.

 

در نهایت، این بدان معناست که قبل از انتخاب کارت اعتباری، می‌خواهید کارت‌های اعتباری هر دو شبکه و پیشنهادات خاص آنها را مقایسه کنید.

ویزا و مسترکارت: تفاوت های اصلی

از آنجایی که ویزا و مسترکارت دارای سوابق پذیرش جهانی تقریباً یکسانی هستند، به ندرت منطقی است که یک نوع کارت را بر اساس جایی که می توانید از آن استفاده کنید، بر دیگری انتخاب کنید. تنها تفاوت واقعی بین Visa و Mastercard ویژگی ها و پاداش هایی است که کارت های فردی ارائه می دهند.

 

هر دو شبکه پرداخت سه سطح مختلف از کارت های اعتباری را گسترش می دهند که برای کاربران با پروفایل های اعتباری متفاوت طراحی شده است. به عنوان مثال، Mastercard محصولات Standard، World Mastercard و World Elite Mastercard را ارائه می دهد. در همین حال، کارت‌های اعتباری ویزا می‌توانند کارت‌های Visa Traditional، کارت اعتباری Visa Signature یا کارت‌های Visa Infinite باشند.

 

شناخت همه جانبه تیم علی بابا پیز(Alibaba Pays) از بازار و آگاهی از ریسک‌های موجود در این راه و دارا بودن آفیس در لندن و ایتالیا ، موجب می‌شود که مشتریان با کم‌ترین ریسک سفارشات خود را به انجام برسانند.

علی بابا پیز با هدف ارائه راه حل‌های پرداخت آنلاین ارزی با مطابقت کامل با قوانین بین المللی با شعار جهانی فکر کن پایه گذاری شد.

علی بابا پیز در تلاش است تا خدماتی سریع، دقیق، مطمئن و آنی را در تمامی روزهای سال و در ساده ترین وجه ممکن به کاربران و مراجعه کنندگان خود ارائه دهد آرامش و اطمینان کاربران هدف غایی این مجموعه در ارائه خدمات است.