بهترین بانک های آنلاین در سال 2024

بهترین بانک های آنلاین در سال 2024

بهترین بانک های آنلاین در سال 2024

بانکداری آنلاین به طرز باورنکردنی قابل دسترسی، ساده برای استفاده، آسان برای راه اندازی است و به شما امکان کنترل کامل پول خود را می دهد.
در این راهنما، ما 9 مورد از بهترین حساب های بانک آنلاین را بررسی می کنیم و جوانب مثبت و منفی هر کدام را سنجیده ایم.

بانکداری آنلاین: راحتی، کنترل و صرفه جویی در هزینه

بانکداری آنلاین نسبت به بانکداری سنتی، مزیت بزرگی به نام دسترسی آسان دارد. به بانک های آنلاین می توان از هر جایی که اتصال به اینترنت داشته باشید دسترسی پیدا کرد. بعلاوه، آنها معمولا اپلیکیشن موبایلی هم دارند، بنابراین از هر کجا کنترل کامل روی پول خود خواهید داشت.

مورد اغواکننده تر این است که بانک های آنلاین معمولا کارمزدهای بسیار پایین تری نسبت به بانک های سنتی بزرگ دارند.

در گذشته برخی از افراد نسبت به تغییر به بانکداری کاملا آنلاین مردد بودند. اما اکنون که طی دو دهه گذشته بانک های آنلاین زیادی تاسیس شده اند، این روش تقریبا به کمال رسیده است. علاوه بر این، اکثر بانک های آنلاین به اندازه هر بانک دیگری که سراغ دارید، امن هستند.

بهترین بانک های آنلاین در سال ۲۰۲۳

پس از این، لیست ما از ۹ تا از بهترین بانک های آنلاین در سال ۲۰۲۳ را با هم مرور می کنیم:

1. SoFi

ما لیست خود را با SoFi، یک بانک و شرکت خدمات مالی آنلاین مستقر در سانفرانسیسکو آغاز می کنیم.

SoFi همه چیز را از امور مالی شخصی تا وام های دانشجویی و رهنی ارائه می دهد و به نوعی تمامی نیازهای مالی شما را پوشش می دهد. بهترین بخش این است که همه این خدمات از طریق یک اپلیکیشن موبایل قابل مدیریت هستند.

با افزودن یک طرح پاداش هوشمندانه برای پول شما، SoFi یک بسته کامل است. این بانک برای کسانی که نیازهای مالی زیادی دارند و حوص حوصله طی کردن مراحل پیچیده بانکداری سنتی را ندارند، ایده آل است.

و همه اینها بدون هزینه ماهانه، بدون هزینه نگهداری و بدون کارمزد برداشت وجه اضافی است.² تنها بخش چالش برانگیز SoFi نحوه تلفظ نام آن است!

 

۲. Quontic

Quontic، که خود را به عنوان یک «بانک دیجیتال با ماموریت» معرفی می‌کند، به بالا بردن سطح بانکداری دیجیتال با نرخ‌های رقابتی و خدمات آسان برای استفاده افتخار می‌کند.

علاوه بر حساب‌های جاری و پس‌انداز استاندارد که از یک بانک دیجیتال انتظار دارید، Quontic وام‌های رهنی و پیشنهادات بازپرداخت وام مسکن و همچنین یک وام توسعه جامعه منحصر به فرد را ارائه می‌دهد.

و به عنوان یک امتیاز اضافی، آن‌ها حتی یک حلقه پرداخت Quontic رایگان به شما هدیه می‌دهند که می‌توانید از آن برای خرج کردن استفاده کنید.

با این حال، این پیشنهاد بدون ایراد نیست، زیرا حداقل سپرده اولیه برای افتتاح حساب جاری ۱۰۰ دلار است.³ با وجود این، Quontic همچنان انتخابی عالی برای کسانی است که به دنبال یک بانک آنلاین نوآور هستند که به طور فعال به سمت آینده حرکت می‌کند.

۳. Varo

Varo Money، یک گزینه دیگر مستقر در سانفرانسیسکو، هر دو حساب جاری و پس انداز را ارائه می‌دهد. دسترسی به تمام خدمات به راحتی به صورت آنلاین و از طریق برنامه تلفن همراه آنها امکان پذیر است. همچنین اگر به دنبال بانک‌های آنلاینی مانند Monzo یا Chime هستید، گزینه عالی‌ای به شمار می‌رود.

حساب جاری Varo به ویژه جذاب است. این حساب یک کارت بدهی ویزا، گزینه‌های بازگشت وجه هنگام خرید در برخی از فروشگاه‌ها، دسترسی فوری به پول شما و امکان دریافت زودهنگام وجوه‌های واریز مستقیم را ارائه می‌دهد.

همه اینها بدون هیچ هزینه و دردسری. این بانک برای کسانی که به دنبال یک گزینه بانکداری ساده، راحت و قابل فهم هستند، عالی است.

۴. Bank5 Connect

Bank5 Connect به عنوان یکی از بهترین بانک‌های آنلاین ۲۰۲۳ شناخته شده است و قطعا به شهرت خود و کیفیت خدماتش برای مشتریان اهمیت می‌دهد.

این بانک طیف استاندارد حساب‌های جاری و پس‌انداز با بهره بالا را ارائه می‌دهد، با نرخ‌های وسوسه‌کننده خوب و ویژگی‌های عالی زیادی. برای مثال، انتقال وجه رایگان به بانک‌های دیگر و بدون هزینه نگهداری حساب دریافت می‌کنید.

با این حال، چیزی که Bank5 Connect را برجسته می‌کند، خدمات مشتری است.

ویژگی نوآورانه «بانکداری ویدیویی» این بانک، امکان خدمات شخصی‌سازی‌شده را فراهم می‌کند. همچنین آنها از چت‌بات‌ها استفاده نمی‌کنند، بنابراین همیشه به یک عضو پشتیبانی واقعی و باتجربه متصل خواهید شد.

این سرویس بانکداری آنلاین برای کسانی که خدمات با لمس شخصی را می‌خواهند، ایده‌آل است.

۵. Ally

Ally Bank متعهد است تا با مشتریان خود همکاری کند تا فرآیند بانکداری را تا حد امکان ساده و قابل درک کند.

فقط با نگاه کردن به وب‌سایت Ally Bank، متوجه رویکرد انسانی آن‌ها می‌شوید. بنابراین، اگر از اصطلاحات حقوقی سرد و پیچیده در اکثر سایت‌های بانکداری خسته شده‌اید، Ally قطعا گزینه‌ای است که باید در نظر بگیرید.

حساب‌های جاری و پس‌انداز Ally Bank بدون هزینه نگهداری و بدون حداقل سپرده اولیه هستند. بعلاوه، آن‌ها انتخاب خوبی از پیشنهادات کارت اعتباری، گزینه‌های وام مسکن و وام‌های شخصی دارند.

Ally یک بانک همه‌کاره و قابل اعتماد است که برای تبدیل شدن به بهترین دوست بانکداری شما طراحی شده است.

۶. TIAA Bank

این بانک کمی پیچیده تر است. TIAA Bank یک شرکت تابعه از TIAA (انجمن معلمان، بیمه و سالانه آمریکا) است که خدمات بازنشستگی و مالی را برای افرادی که در زمینه‌های آموزشی، تحقیقاتی، پزشکی یا فرهنگی کار می‌کنند، ارائه می‌دهد.

اگر توصیف بالا در مورد شما صدق می کند، این گزینه ممکن است کمی جذاب تر به نظر برسد. اما اگر اینطور نباشد، TIAA Bank همچنان انتخاب خوبی است، به خصوص به خاطر حساب جاری Yield-Pledge Checking Account.

این گزینه بدون کارمزد با نرخ‌های رقابتی ارائه می‌شود. همانطور که از نام آن پیداست، این حساب با وعده بازدهی بالا از TIAA Bank همراه است.

همچنین این حساب تحت پوشش بیمه FDIC تا سقف ۸ میلیون دلار است، بنابراین امنیت پول شما تضمین شده است.

۷. Current

بهترین توصیف برای این گزینه «با اعتماد به نفس» است. بانک Current می داند چه چیزی ارائه می دهد و در رویکرد خود بسیار مطمئن است. این بانکی است که شما را به جلو هدایت می کند.

اعتقاد محکم Current، که می‌خواهد آن را فریاد بزند این است که نباید هزینه‌ای برای استفاده از پول خود بپردازید.

به همین ترتیب، حساب‌های Current بدون کارمزد حداقل موجودی، بدون کارمزد برداشت وجه اضافی و بدون کارمزد انتقال بانکی ارائه می‌شوند. همچنین برداشت وجه رایگان در بیش از ۴۰,۰۰۰ دستگاه خودپرداز را ارائه می‌دهند.

خود بانک تحت پوشش بیمه FDIC تا سقف ۲۵۰,۰۰۰ دلار است. علاوه بر این، اپلیکیشن آسان برای استفاده آن با فناوری استاندارد صنعت همراه است تا آرامش خاطر را در مورد امور مالی شما به ارمغان بیاورد.

۸. Revolut

Revolut با داشتن جامعه‌ای جهانی و بیش از ۲۸ میلیون کاربر در سراسر جهان، یکی از بانک‌های آنلاین محبوب است.

Revolut برای حساب‌های خود از یک سیستم سه سطحی استفاده می‌کند. طرح استاندارد بدون کارمزد، یک کارت بدهی شخصی‌سازی‌شده و یک انتقال وجه بین‌المللی رایگان در ماه را برای شما به ارمغان می‌آورد. این یک گزینه کاملا مناسب است.

اما اگر پرداخت هزینه کمی برای شما مشکلی ندارد، گزینه‌های Premium (9.99 دلار در ماه) و Metal (16.99 دلار در ماه) نیز وجود دارد. این حساب‌ها همان مفهوم اساسی را ارائه می‌دهند، اما با مجموعه‌ای از مزایای اضافی مانند بیمه مسافرت و تعویض ارز بدون کارمزد نامحدود و موارد دیگر همراه هستند.⁸

علاقه‌مند به باز کردن حساب تجاری هستید؟ Revolut همچنین یکی از بانک‌های آنلاین برای کسب و کار است که طیف وسیعی از حساب‌ها، محصولات و خدمات را برای شرکت‌های کوچک و متوسط ارائه می‌دهد.

۹. Majority

به تازگی به آمریکا مهاجرت کرده‌اید؟ این بانک برای شما مناسب است.

Majority یک راه‌حل بانکداری آنلاین است که برای مهاجران به ایالات متحده طراحی شده است. در کنار انتخاب حساب‌های جاری، مجموعه‌ای از ویژگی‌های عالی برای کسانی که در تلاش برای سکونت در خانه‌های جدید آمریکایی خود هستند، ارائه می‌شود.

در اینجا فقط به چند مورد از این ویژگی‌ها اشاره می‌کنیم:

  • تماس‌های بین‌المللی
  • مشاوران شخصی با پشتیبانی چندزبانه
  • انتقال وجه با نرخ رقابتی
  • بدون نیاز به حداقل سپرده یا موجودی این بانک همچنین تحت پوشش بیمه FDIC است، بنابراین آرامش ذهنی مورد نیاز برای کنترل مالی موفق را به شما ارائه می‌دهد.

این ویژگی‌ها بدون هزینه قابل دستیابی نیستند. هزینه ماهانه در حال حاضر 5.99 دلار در ماه است،⁹ که با توجه به تعداد ویژگی‌ها و مزایای درگیر، بسیار منطقی است.

 

 

 

نتیجه گیری

این لیستی از ۹ مورد از بهترین بانک‌های آنلاین برای بررسی است، اگر به فکر ورود به عصر دیجیتال هستید.

اما بهترین حساب بانک آنلاین کدام است؟ تنها کسی که می تواند به این سوال پاسخ دهد شما هستید.

هنگام انتخاب بهترین بانک، مطمئن شوید که همه عوامل، از کارمزدها تا پاداش‌ها را در نظر بگیرید. حتی می توانید از قبل هر برنامه را امتحان کنید یا به نظرات مشتریان فعلی یا قبلی نگاهی بیندازید. همه اینها به شما کمک می کند تا آگاهانه ترین تصمیم ممکن را بگیرید.

یک چیزی که می توانیم به شما بگوییم این است که اگر به دنبال ارسال پول به خارج از کشور هستید، حساب Wise می تواند یک گزینه ارزان و راحت باشد.

 

برای اطلاعات بیشتر میتوانید با دپارتمان پرداخت بین المللی علی بابا پیز تماس حاصل فرمایید.