16 برنامه ای که به شما در سفر به جهان کمک می کند(قسمت1)

در اینجا ۱۶ مورد از بهترین ها وجود دارد که به شما کمک می کند از سفرهای آینده خود حداکثر استفاده را ببرید ، خواه برای کار یا تفریح (یا هر دو).

1. Destinations on Google

 

کاوش شهرها و رزرو پروازها با گوگل.

 

گوگل همچنان هوشمندتر می شود اکنون ، هنگامی که قصد سفر با دستگاه تلفن همراه خود را دارید ، قاره ، کشور یا ایالت مورد نظر خود را تایپ کنید و کلمه "مقصد" را برای دریافت مجموعه ای خودکار از گزینه ها اضافه کنید. Google مکانهایی را پیشنهاد می کند که با سرگرمی ها و علایق شما مطابقت دارد ، و همچنین گزینه های سفر را برای جلوگیری از ازدحام جمعیت و یا آب و هوای بد تصحیح می کند. همچنین می توانید پروازها ، هتل ها و برنامه های سفر خود را مستقیماً از Google رزرو کنید. زندگی در سفر بسیار ساده تر شده است.

 

2. Quest Organizer

 

برای سفر بعدی خود هزینه کمتری صرف کنید.

 

وقتی می خواهید از شهرهای مختلف بین اولین و آخرین مقصد خود دیدن کنید ، گاهی اوقات رزرو یک سفر رنج آور خواهد بود. QuestOrganizer با کمک به شما در یافتن ایستگاههای توقف رایگان ، رزرو یک پرواز سفارشی با استفاده از تعدادی پروازهای یک طرفه ، تا بتوانید ارزان ترین نرخ ممکن را پیدا کنید ، ما سادگی این برنامه را دوست داریم.

 

3. Tripnary

 

با بودجه خود مکان های عالی برای پرواز پیدا کنید.

 

این یکی بسیار ساده و سرگرم کننده برای استفاده است. جستجو عمدتاً بر اساس آنچه می‌خواهید انجام دهید (مانند تعطیلات ساحلی، استراحت زمستانی، مهمانی‌های محلی)، و همچنین قیمتی است که می‌خواهید در سفر خرج کنید. اگر به اندازه کافی از قبل برنامه‌ریزی کنید، هر بار که قیمت سفر ایده‌آل شما کاهش پیدا کند، اعلانی دریافت خواهید کرد. این یک برنامه به خصوص مفید برای کسانی است که از بودجه آگاه هستند و تاریخ سفر انعطاف پذیری دارند.

 

4. Travo

 

برنامه ریزی سفر هوشمند "ماموریت حیاتی".

 

Travo برای کمک به شما در صرفه جویی در زمان و انرژی برای برنامه ریزی هر سفری که به طور خاص برای جلسات و رویدادها انجام می دهید ساخته شده است. برخلاف بسیاری از سایت‌های دیگر که روی قیمت تمرکز می‌کنند، این برنامه به شما کمک می‌کند در یک زمان خاص (و همچنین با کارآمدترین قیمت) به مقصد خود برسید. این یک برنامه ضروری برای مسافران تجاری است که برنامه های فشرده دارند و نمی خواهند نگران مشکل برنامه ریزی باشند.

 

 

5. Nomad List Collections

 

مجموعه‌ای از بهترین مکان‌ها برای زندگی و سفر.

 

nomad list یک منبع خارق العاده برای کسانی است که مکررا برای کار و تفریح سفر می کنند. مجموعه‌ها برای کمک به شما در یافتن مکان‌های جالب برای بازدید بر اساس دسته‌هایی مانند: مقاصد بدون ویزا برای شهروندان آمریکایی، بهترین شهرها برای زندگی در آسیا، امن‌ترین شهرها برای مسافران زن انفرادی و بهترین شهرها برای راه‌اندازی یک استارت‌آپ تنظیم شده‌اند. این یکی از آن سایت‌هایی است که می‌خواهید بارها و بارها به آن سر بزنید.

 

 

6. Tripomatic 3.0

 

برنامه ریز سفر برای مسافران مستقل.

 

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که هنگام فرود در یک شهر جدید، دقیقاً چه کاری باید انجام دهید؟ ممکن است بخواهید کمی خودجوش باشید، اما همچنین نمی خواهید هیچ یک از مکان هایی را که باید ببینید را از دست بدهید. tripomatic را سرچ کنید. مقصد خود را جستجو کنید و در بالا لیستی از مقاصد برتر برای گشت و گذار، غذا، نوشیدنی و غیره ظاهر می شود. اگر می‌خواهید بدون نیاز به همراه داشتن یک کتاب بزرگ راهنما، کمی کمک به برنامه سفر کنید، این یک راهنمای عالی است.

 

 

7. Airbnb Live There

 

آنجا نرو اونجا زندگی کن.

 

ما قبلاً با Airbnb آشنایی داریم. اما اکنون، این شرکت مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را ارائه می‌کند که به شما امکان می‌دهد در هر کجا که سفر می‌کنید، واقعاً مانند یک محلی زندگی کنید. برنامه جدید طراحی شده برای مطابقت دادن شما با خانه‌ها، محله‌ها و تجربیات ساخته شده است که به شما کمک می‌کند شهر را به شکلی که در آن زندگی می‌کنید کاوش کنید. می‌توانید نقاط نزدیک‌تر به کارهایی را که می‌خواهید انجام دهید پیدا کنید یا می‌توانید جستجو کنید. بر اساس ملک (به عنوان مثال آپارتمان، خانه های ییلاقی، قلعه) و نوع محله (به عنوان مثال آرام، شیک، منظره). کتاب‌های راهنمای Airbnb یک افزونه سرگرم‌کننده دیگر است که با میلیون‌ها نکته برای میزبان، از بهترین بارها و رستوران‌ها گرفته تا جواهرات بی‌نظیر تکمیل شده است. 

 

 

8. Grabr

 

خرید و تحویل بین المللی همتا به همتا.

 

اگر قصد سفر دارید، ممکن است مقداری درآمد نیز داشته باشید، درست است؟ Grabr یک سرویس تحویل همتا به همتا است که افراد محلی را که می‌خواهند چیزی را در یک شهر دیگر خریداری کنند با مسافرانی که از آن شهرها بازدید می‌کنند مطابقت می‌دهد. اگر از نیویورک به ژاپن می‌روید، ممکن است فردی را در ژاپن پیدا کنید که از فروشگاهی در نیویورک یک جفت کفش ورزشی بخواهد.  آنچه را که «خریدار» به دنبال آن است می‌گیرید، و پس از ورود به شهر، برای تحویل آن‌ها پول دریافت می‌کنید

 

 

 

 

 

 

 

 

ردید.