ارسال پول با پی پال در انگلستان

آیا نیاز به سپرده گذاری در یک ملک، خرید یک ماشین یا پرداخت صورت حساب بزرگ دارید؟ شما باید ارزان ترین، ایمن ترین و آسان ترین راه را برای انتقال بزرگ بدانید.

یکی از گزینه ها سرویس پول دیجیتال محبوب پی پال است. اما چقدر برای پرداخت های بزرگ خوب است؟

در این راهنما، همه چیزهایی را که باید در مورد ارسال مبالغ زیاد با پی پال در انگلستان بدانید، بررسی خواهیم کرد. این شامل نحوه تنظیم پرداخت، ملاحظات امنیتی، زمان انتقال، محدودیت‌ها و موارد دیگر می‌شود.

فقط به یاد داشته باشید که جایگزین هایی مانند ارائه دهنده خدمات پولی علی بابا پیز در دسترس هستند. می‌توانید به‌طور ایمن حواله‌های بزرگ را با علی بابا پیز با کارمزد پایین و نرخ‌های ارز منصفانه ارسال کنید - اگر انتقال بین‌المللی انجام می‌دهید، ایده‌آل است.

آیا می توانید از PayPal برای ارسال مقادیر زیاد استفاده کنید؟

بله، پی پال سرویس مناسبی برای انجام انتقال بزرگ است.

قبل از ارسال باید یک حساب PayPal باز کنید و مهمتر از همه، گیرنده شما نیز به آن نیاز دارد. امکان ارسال مستقیم پول به حساب بانکی با PayPal وجود ندارد. بنابراین، بررسی اینکه گیرنده شما برای دریافت پول از طریق PayPal مشکلی ندارد، ارزشش را دارد.

همچنین باید محدودیت‌های ارسال شخصی خود را که در حساب PayPal شما موجود است بررسی کنید - فقط در صورتی که برای آنچه شما نیاز دارید کافی نباشد.

PayPal برای ارسال پول در بریتانیا به پوند، خواه ارسال به دوستان و خانواده یا پرداخت برای کالاها و خدمات، هزینه‌ای برای انتقال پول دریافت نمی‌کند. با این حال، برای نقل و انتقالات بین‌المللی یا مواردی که شامل تبدیل ارز می‌شوند، کارمزدی دارد.

آیا پی پال برای پرداخت های بزرگ امن است؟

پی پال یک نام معتبر و قابل اعتماد در دنیای خدمات پول دیجیتال است. این یک بانک ثبت‌شده در بریتانیا نیست، اما به‌عنوان یک مؤسسه پول الکترونیکی توسط «سازمان رفتار مالی» (FCA) مجاز و تنظیم می‌شود.

به این ترتیب، شرکت ملزم به استفاده از اقدامات امنیتی پیچیده برای محافظت از پول و نقل و انتقالات شما است.

PayPal همچنین هنگام ارسال پول برای پرداخت کالاها و خدمات واجد شرایط، محافظت از خریدار را ارائه می دهد. این بدان معناست که اگر مشکلی پیش آمد، می‌توانید اختلاف را مطرح کنید.

همه اینها به این معنی است که می توانید مطمئن باشید که PayPal یک انتخاب مطمئن برای انتقال بزرگ است، حتی یکی از آنها که به صورت بین المللی ارسال می شود.

با این اوصاف، همیشه عاقلانه است که هنگام ارسال مبلغ هنگفت، برای محافظت از خود اقداماتی انجام دهید. این شامل:

از ارسال پول به افرادی که نمی‌شناسید خودداری کنید - همیشه بررسی‌های اضافی و تحقیقات آنلاین انجام دهید تا مطمئن شوید درخواست‌های پرداخت واقعی هستند.

هرگز برای ارسال یک پرداخت تحت فشار نباشید - ممکن است یک کلاهبرداری باشد.

از به اشتراک گذاشتن جزئیات ورود به سیستم بانکداری آنلاین یا تلفن همراه خود با کسی خودداری کنید.

 

چگونه با PayPal یک پرداخت بزرگ انجام دهیم؟

استفاده از PayPal برای ارسال پول بسیار ساده است. تنها چیزی که نیاز دارید یک حساب، یک حساب بانکی مرتبط یا کارت است و آماده حرکت هستید.

با این حال، کاملاً مانند استفاده از یک بانک نیست. با PayPal، به آدرس ایمیل شخصی پول می‌فرستید - بنابراین اطلاعات بانکی را وارد نمی‌کنید. آنها باید یک حساب پی پال داشته باشند (یا پس از اطلاع از پرداخت، برای آن ثبت نام کنند) تا پول را دریافت کنند.

در اینجا نحوه ارسال پول از طریق PayPal تنها در چند مرحله ساده آمده است:

وارد حساب پی پال خود شوید

به بخش «ارسال و درخواست» بروید.

آدرس ایمیل یا شماره موبایل گیرنده را تایپ کنید – این جزئیات باید همان مشخصاتی باشد که برای ثبت حساب PayPal آنها استفاده می شود، بنابراین ارزش دارد که قبلاً با گیرنده چک کنید.

مبلغ مورد نظر برای ارسال، ارز و یک یادداشت اختیاری را وارد کنید تا به گیرنده بگویید پرداخت برای چه چیزی است.

نوع پرداخت خود را انتخاب کنید (یعنی پرداخت برای کالا یا خدمات یا پرداخت یک دوست)

مقدار و منبع بودجه را بررسی کنید - این معمولاً به عنوان حساب بانکی یا موجودی فعلی PayPal شما تنظیم می شود، اما در صورت تمایل می توانید آن را تغییر دهید.

پرداخت را ارسال کنید.

می‌توانید به صورت آنلاین در PayPal.com یا با استفاده از برنامه تلفن همراه PayPal پول ارسال کنید.

 

پرداخت های کلان با پی پال چقدر طول می کشد؟

هنگامی که پرداختی را با پی پال ارسال می کنید، باید در همان روز پردازش شود. حتی ممکن است در عرض چند ثانیه برسد.

اما اگر پرداخت را در روزی آغاز کنید که روز کاری نیست (مانند تعطیلات آخر هفته) یا بعد از ساعت ۴ بعد از ظهر یک روز کاری، ممکن است بیشتر طول بکشد. طبق گفته PayPal، حساب شما ظرف دو روز کاری خارج می‌شود.

حداکثر محدودیت انتقال پی پال چقدر است؟

پی پال در مورد حداکثر محدودیت های انتقال کمی مبهم است، و این احتمالاً به این دلیل است که بین کاربران متفاوت است. وقتی وارد حساب PayPal خود می شوید، می توانید محدودیت ارسال شخصی خود را بررسی کنید. اگر هنوز مراحل تأیید حساب خود را دنبال نکرده اید، این محدودیت بسیار کمتر خواهد بود.

برای حساب‌های تأیید شده، PayPal پیشنهاد می‌کند که باید بتوانید معادل ۶۰۰۰۰ دلار آمریکا (تقریباً ۴۷۵۰۰ پوند) در یک تراکنش ارسال کنید. اگر متوجه شدید که نمی‌توانید این مقدار را ارسال کنید یا نیاز به ارسال بیشتر دارید، بهتر است با PayPal تماس بگیرید. در مورد افزایش حد خود بپرسید.

 

علی بابا پیز - جایگزینی کم هزینه برای نقل و انتقالات بانکی

آیا به دنبال راهی امن، راحت و کم هزینه برای ارسال مبالغ هنگفت پول در سطح بین المللی هستید؟ نگاهی به حساب علی بابا پیز از ارائه دهنده خدمات پولی  بیندازید. این یک حساب بانکی نیست اما بسیاری از ویژگی های مشابه را ارائه می دهد.

 

با علی بابا پیز، می‌توانید با هزینه‌های کم و شفاف، مبالغ زیادی را در سراسر جهان به بیش از ۱۵۰ کشور ارسال کنید. بهتر از همه، نرخ ارز متوسط ​​بازار را بدون اضافه کردن نشانه گذاری تضمین می کنید - فقط یک هزینه تبدیل کوچک و اولیه. این بدان معناست که پول بیشتری به گیرنده شما می رسد و انتقال هزینه کمتری برای شما دارد.

علی بابا پیز از تدابیر امنیتی پیچیده ای برای ایمن نگه داشتن پول شما استفاده می کند. این شامل احراز هویت ۲ عاملی، یک تیم اختصاصی ضد کلاهبرداری و محافظت از پول شما توسط بانک های پیشرو است.

و اگر نیاز به ارسال مبالغ هنگفت به خارج از کشور به عنوان یک تجارت دارید، علی بابا پیز یک سرویس اختصاصی برای آن نیز دارد.

 

برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس مجموعه علی بابا پیز در تماس باشید.