اپل پی در مقابل پی پال: مقایسه کامل

اگر از طرفداران خرید آنلاین هستید، می دانید که بیش از یک راه برای پرداخت در هنگام پرداخت وجود دارد. یکی از گزینه‌هایی که با آنها روبرو شده‌اید، Apple Pay و PayPal هستند که از هر دوی آنها می‌توان برای پرداخت هزینه‌ها با استفاده از کیف پول موبایل استفاده کرد.
اما کدام بهترین است؟ برای مقایسه مفید این دو، نگاهی به مزایا، معایب، هزینه‌ها، محدودیت‌ها، امنیت و موارد دیگر، به ادامه مطلب بروید.

ما همچنین یک جایگزین عالی برای خرید آنلاین و واقعی در چندین کشور و ارز به شما نشان خواهیم داد - علی بابا پیز از ارائه‌دهنده خدمات پولی. شما همچنین می توانید از طریق علی بابا پیز پرداخت های خود را انجام دهید.

 

اما در حال حاضر، بیایید مستقیماً به مقایسه اپل پی در مقابل پی پال بپردازیم.

 

اپل پی چیست؟

Apple Pay یک سرویس پرداخت کیف پول تلفن همراه است که نسخه های مجازی کارت های نقدی و کارت های اعتباری شما را به طور ایمن در تلفن شما ذخیره می کند. اگر یک دستگاه Apple iOS مانند تلفن هوشمند، تبلت یا ساعت هوشمند دارید، می توانید از آن برای پرداخت آنلاین، در وب سایت ها و برنامه ها استفاده کنید.

و از آنجایی که این یک کیف پول موبایل است، می‌توانید از Apple Pay برای پرداخت‌های بدون تماس فقط با استفاده از تلفن خود در فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌های واقعی استفاده کنید.

 

مزایا و معایب استفاده از اپل پی:

مزایا:

تراکنش های فوق العاده امن

پرداخت های بدون تماس سریع و آسان فقط با استفاده از تلفن شما

توسط میلیون ها تاجر در فروشگاه، آنلاین و در برنامه پذیرفته شده است

بدون کارمزد معامله

معایب:

فقط با دستگاه های اپل کار می کند - و با برخی از مدل های قدیمی (قبل از iPhone ۶) سازگار نیست

همه خرده فروشان Apple Pay را نمی پذیرند

اگر باتری گوشی شما تمام شده است، نمی توان از آن استفاده کرد

قابلیت ارسال پرداخت در بریتانیا در دسترس نیست.

پی پال چیست؟

PayPal یکی دیگر از خدمات پرداخت آنلاین است، اما در مقایسه با Apple Pay به روشی متفاوت عمل می کند. هر کسی می‌تواند یک حساب PayPal (سن بالای ۱۸ سال) باز کند، برخلاف Apple Pay که فقط برای کاربران اپل محدود است.

با یک حساب پی پال، می توانید به صورت آنلاین پول ارسال و دریافت کنید و همچنین هنگام پرداخت خریدهای آنلاین از آن برای پرداخت استفاده کنید.

حساب PayPal شما به حساب بانکی و کارت شما مرتبط است، اما می‌توانید با استفاده از موجودی PayPal، هزینه‌هایی را نیز پرداخت کنید.

همچنین یک برنامه PayPal وجود دارد که به شما امکان می دهد از این سرویس برای پرداخت در فروشگاه های دنیای واقعی استفاده کنید. با این حال، این کار به آسانی و بدون درز سایر انواع کیف پول های موبایل نیست، که به شما امکان می دهد تنها با یک ضربه بدون تماس پرداخت کنید. در عوض، باید برنامه را باز کنید و کد QR خرده‌فروش را برای پرداخت اسکن کنید.

 

مزایا و معایب استفاده از پی پال

مزایا:

به طور گسترده ای پذیرفته شده است، به خصوص هنگام خرید آنلاین

بسیار امن

بدون محدودیت دستگاه - از PayPal در هر تلفن، تبلت یا لپ تاپ استفاده کنید

می توان از آن برای ارسال و دریافت پرداخت های آنلاین - از جمله پرداخت های بین المللی استفاده کرد

پرداخت سریع یا فوری

استفاده آسان از حساب های کاربری با چندین ویژگی

با برنامه PayPal و کدهای QR در فروشگاه پرداخت کنید

رایگان برای افتتاح حساب و رایگان برای بسیاری از تراکنش ها

معایب:

ساختار پیچیده هزینه ها

کارمزدهای بالا برای پرداخت های بین المللی

برای دریافت پرداخت ها باید حساب پی پال داشته باشید

برای پرداخت های درون فروشگاهی به اندازه کیف پول های موبایل بدون تماس آسان و راحت نیست

 

علی بابا پیز– جایگزینی برای اپل پی و پی پال برای ایرانیان

البته، Apple Pay و PayPal تنها گزینه‌های کیف پول دیجیتالی نیستند. علی بابا پیز یک جایگزین فوق العاده است، به خصوص اگر به دنبال راهی آسان و مقرون به صرفه برای پرداخت هزینه های خود در تعطیلات و سفرهای خارج از کشور هستید.

یک حساب علی بابا پیز به صورت آنلاین باز کنید و می توانید با حساب علی بابا پیز خود به راحتی تمامی پرداخت های ارزی بین المللی خود را با بهترین نرخ و کمترین زمان ممکن انجام دهید.