لیست بانک های ایتالیا: راهنمای کامل

آیا علاقه مند به افتتاح حساب بانکی جدید در ایتالیا هستید؟ شاید شما به تازگی نقل مکان کرده اید و به دنبال ساده ترین راه برای مدیریت امور مالی خود هستید.

پیدا کردن یک حساب بانکی ایتالیایی ممکن است یکی از اولین کارهایی باشد که می خواهید در هنگام نقل مکان انجام دهید. فقط کدام یک را انتخاب می کنید و چگونه می خواهید حساب باز کنید؟

در ادامه بخوانید، همانطور که فهرستی از بانک های برتر در ایتالیا، انواع حساب های موجود و برخی اطلاعات مفید در مورد نحوه عملکرد سیستم بانکی ایتالیا را گردآوری کرده ایم.

ما حتی یک جایگزین برای ارسال و دریافت پول به شما پیشنهاد میکنیم شما با افتتاح حساب در علی بابا پیز میتوانید به تمام بانک های ایتالیا پول ارسال کنید و حتی امکان دریافت پول از بانک های ایتالیا رو داشته باشید.

بنابراین، اجازه دهید با نگاهی کلی به بانکداری در ایتالیا شروع کنیم.

 

بانکداری در ایتالیا (یک مرور کلی)

سیستم بانکی در ایتالیا متشکل از بانک مرکزی ملی، Banca d’Italia، و ترکیبی از بانک‌های تجاری و غیرتجاری داخلی، بین‌المللی و دیجیتال است.

حدود 200 بانک مختلف در ایتالیا و نزدیک به 24000 شعبه در کل تا سال 2020 وجود دارد.

افتتاح حساب جاری ایتالیایی معمولا رایگان است، اما به احتمال زیاد باید منتظر بمانید تا به این کشور نقل مکان کنید. این به این دلیل است که از شما خواسته می‌شود کپی‌های فیزیکی اسناد خود را ارائه دهید.

اسنادی که می‌توانید با خود همراه داشته باشید عبارتند از:

شناسه عکس (به عنوان مثال پاسپورت یا گواهینامه رانندگی)

شماره مالیات ایتالیا یا کدیچه فیسکاله

اجازه اقامت

بسیاری از دستگاه های خودپرداز/بانکومات در شهرها و شهرهای ایتالیا وجود دارد. آنها برای برداشت از حساب های داخلی (اگر حساب بخشی از شبکه دستگاه های خودپرداز باشد) هزینه استفاده دریافت نمی کنند. اما توجه داشته باشید، هنگام برداشت از حساب‌های خارج از کشور، اغلب کارمزد تراکنش و هزینه مبادله ارز وجود دارد.

و مانند بانک های سایر کشورها، بانک های ایتالیایی تمایل دارند برای نقل و انتقالات بین المللی خارج از اروپا کارمزد بالایی دریافت کنند.

برای جلوگیری از این هزینه های گران قیمت، از یک جایگزین مانند حساب علی بابا پیز استفاده کنید. این برای تراکنش های بین المللی ایده آل است و می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه در حین نقل مکان به خارج از کشور کمک کند.

 

5 بانک محبوب ایتالیا

اکنون، بیایید نگاهی به برخی از گزینه های شما در انتخاب بانک در ایتالیا بیاندازیم. در اینجا برخی از بزرگترین و محبوب ترین بانک های ایتالیایی که اغلب توسط مهاجران انتخاب می شوند آورده شده است:

Intesa Sanpaolo تورین

UniCredit میلان

Poste Italiane رم

BNL, Banco Nazionale del Lavoro رم

ING Italia میلان

اینتسا سانپائولو

اینتسا سانپائولو بزرگترین بانک ایتالیایی است. این یک رهبر بازار، با شبکه شعب گسترده در سراسر کشور، و همچنین حضور بین المللی است.

Intesa Sanpaolo طیف گسترده ای از حساب های جاری و پس انداز را به همراه کارت های اعتباری، وام مسکن و محصولات بیمه ارائه می دهد. همچنین می‌توانید با اپلیکیشن بانکداری موبایلی آن‌ها، پرداخت‌های دیجیتالی انجام دهید.

 

برای مدیریت امور مالی خود، می توانید بین یک حساب بانکی پایه برای رفع نیازهای روزمره خود یا حساب XME که دارای ویژگی های اضافی است، یکی را انتخاب کنید. هر دو حساب دارای شارژ ماهانه هستند.

یونی کردیت

UniCredit نام بزرگ دیگری در بازار بانکداری ایتالیا است. مجموعه ای از حساب های جاری و محصولات پس انداز و همچنین کارت های اعتباری، کارت های پیش پرداخت، وام مسکن و راه حل های بیمه را به مشتریان ارائه می دهد.

مانند Intesa Sanpaolo، همچنین دارای یک برنامه بانکداری تلفن همراه است که به شما امکان می دهد پرداخت های سریع و راحت را با گوشی هوشمند خود انجام دهید.

 

حساب UniCredit's My Genius Green یک حساب جاری با کارمزد صفر است. این فقط آنلاین و بدون کاغذ است، که باعث می‌شود ضایعات آن نیز به صفر برسد.

پست ایتالیایی

خدمات پستی ایتالیا نیز خدمات بانکی محبوبی را ارائه می دهد. این شامل حساب های جاری، کارت های اعتباری، پس انداز، بیمه و محصولات بازنشستگی است.

اگر حساب BancoPosta آن را باز کنید، می‌توانید از بین پنج نوع حساب مختلف متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. اینها هستند:

  • Start Youth (for the under 30s)
  • Start
  • Medium
  • Plus
  • Premium

 

در حالی که این حساب با هزینه ماهانه ارائه می شود، گزینه هایی برای چشم پوشی یا کاهش آن وجود دارد. همچنین می توانید پول خود را هر طور که دوست دارید مدیریت کنید - در اداره پست، در دستگاه خودپرداز، با استفاده از بانکداری آنلاین یا برنامه BancoPosta.

BNL، Banco Nazionale del Lavoro

یکی دیگر از بانک هایی که در خیابان های ایتالیا حضور پررنگی دارد، Banco Nazionale del Lavoro است. این بانک بخشی از گروه فرانسوی BNP Paribas است.

خدمات مالی شخصی متخصص از جمله محصولات پس انداز و سرمایه گذاری، وام مسکن و کارت های اعتباری و بدهی را ارائه می دهد.

 

مجموعه ای از بسته های حساب جاری و پس انداز به نام ماژول را ارائه می دهد. نکته مهم این است که ماژول SMART آن تا 30 سالگی رایگان است

ING ایتالیا

ING ایتالیا تحت مالکیت گروه بانکی هلندی ING Group است. این بانک طیف کاملی از محصولات و خدمات مالی را ارائه می دهد. این شامل حساب های جاری، محصولات پس انداز و سرمایه گذاری، وام مسکن و گزینه های بیمه است.

ING به شما امکان می دهد پول خود را به صورت دیجیتال مدیریت کنید، اما خدمات بانکداری تلفنی 24/7 را نیز ارائه می دهد. اگرچه فقط 23 امتیاز فیزیکی دارد، بنابراین اگر حمایت حضوری می‌خواهید ممکن است برای شما مناسب نباشد.

 

حساب نارنجی بانک دارای کارمزد صفر و گزینه ای برای اضافه کردن یک ماژول محدودیت صفر است. این راه را برای مزایای دیگری مانند برداشت پول نقد با هزینه کمتر و نقل و انتقالات SEPA باز می کند.

 

برترین حساب های بانکی آنلاین در ایتالیا

در کنار بانک های سنتی، می توانید بانکداری آنلاین در ایتالیا را انتخاب کنید. گزینه های فقط آنلاین عبارتند از:

Fineco Bank - یک متخصص محبوب بانکداری آنلاین. مدیریت پول با استفاده از ابزارهای دیجیتال و اپلیکیشن موبایل آن سریع و راحت است. با این حال، این شرکت همچنین خدمات مشتری را به صورت حضوری ارائه می دهد. اگر زیر 30 سال دارید، می توانید از مزایای اضافی بهره مند شوید. به عنوان مثال، شما مجبور نیستید کارمزد حساب بپردازید و هنگام پس انداز و سرمایه گذاری، شرایط مطلوب تری دریافت خواهید کرد.

 

ریولت برنامه مبتنی بر برنامه ریولت Revolut انتخابی از برنامه های ماهانه، از جمله یک طرح استاندارد رایگان را ارائه می دهد. همه شامل کارت نقدی و خدمات اولیه بانکی می‌شوند و هر چه بیشتر برای طرح ماهانه خود بپردازید، امتیازات و ویژگی‌های بیشتری اضافه می‌شود.

 

برای اطلاعات بیشتر با دپارتمان پرداخت مجموعه علی بابا پیز در تماس باشید.