بهترین کارت های اعتباری سفر در کانادا

بهترین کارت اعتباری برای امتیاز سفر یا جوایزی که می توانید در کانادا دریافت کنید چیست؟ اگر به جزئیات نگاه کنید، می‌توانید پیشنهادهای جذابی پیدا کنید.

کارت‌های اعتباری سفر، در کانادا، درست مانند هر جای دیگر، می‌توانند در هزینه‌های پرواز، هتل‌ها، رستوران‌ها و بسیاری از هزینه‌های عمده دیگر در هنگام سفر به کانادا صرفه‌جویی کنند. برخی از آنها می توانند در بین سفرها نیز در هزینه شما صرفه جویی کنند.

 

کبالت امریکن اکسپرس

انتخاب اول ممکن است کمی غافلگیر کننده باشد، زیرا به طور خاص یک کارت اعتباری سفر نیست. اما کارت American Express Cobalt برای مسافران بسیار عالی است - زمانی که شما هم به خانه برگردید بسیار مفید است.

کارت کبالت به شما امتیاز ۵ برابری را در دسته‌بندی وسیعی از غذاها و نوشیدنی‌ها، ۳ برابر امتیاز در اشتراک‌های پخش جریانی، ۲ برابر امتیاز در سفر و ۱ برابر امتیاز در هر چیز دیگری به شما می‌دهد. مزایای ویژه برای مسافران شامل طیف وسیعی از پیشنهادات بیمه، و برخی از مزایای اضافی در اقامت با The Hotel Collection است.

این یک پیشنهاد وسوسه انگیز است که باعث می شود این سوال را بپرسید: آیا اصلاً به یک کارت اعتباری مسافرتی تخصصی نیاز دارید؟ آیا می توانید کارتی دریافت کنید که همه کاره باشد؟

TD Aeroplan Visa Infinite

بهترین کارت اعتباری کانادا برای نقاط سفر می تواند کارتی باشد که از طرح Aeroplan Air Canada نهایت استفاده را ببرد. می‌توانید هنگام سفر با ایر کانادا، و همچنین با هتل‌ها، کرایه ماشین، فعالیت‌های تعطیلات، و بسیاری موارد دیگر، امتیازهای Aeroplan را دریافت کنید.

اما به سراغ کدام کارت اعتباری Aeroplan بروید؟ رقبای زیادی وجود دارند که برای جلب توجه شما رقابت می کنند - از جمله رقبای دیگری که در این لیست قرار دارند. در اینجا، ما TD Aeroplan Visa Infinite را انتخاب کرده‌ایم که به شما امکان می‌دهد به ازای هر دلاری که خرج می‌کنید، یک امتیاز جمع‌آوری کنید، که به 1.5 برای خرید بنزین، مواد غذایی، و خرید ایر کانادا، و دو برابر امتیاز در برخی از برندهای شریک و خرده‌فروشان Aeroplan افزایش می‌یابد. بیمه مسافرتی نیز ارائه می شود، و برخی از پیشنهادات وسوسه انگیز برای اعضای جدید در حال حاضر در حال اجرا هستند.

این فقط برای کسانی است که درآمد سالانه 60000 دلار یا بیشتر یا درآمد خانوار حداقل 100000 دلار دارند.

Scotiabank Passport Visa Infinite

چه پیشنهادهایی برای شما در سفر با ارزش هستند؟ البته هزینه‌های بزرگ در فهرست شما پروازها و هتل‌ها هستند، اما خریدهای کوچک‌تر نیز افزایش می‌یابند. اگر مراقب نباشید، در نهایت می توانید ثروت اندکی را برای کارمزدهای ارز خارجی خرج کنید، که معمولاً حدود 2.5٪ است - در هر تراکنش.

به همین دلیل است که کارت Scotiabank Passport Visa Infinite ارزش نگاه کردن را دارد: این کارت یکی از کارت‌هایی است که هیچ کارمزد تراکنش خارجی دریافت نمی‌کند، بنابراین می‌تواند باعث صرفه‌جویی در هزینه شما در هر خرید خارجی شود.

همچنین با توجه به شرایط، در خریدهای سفر در سه ماه اول 5 برابر امتیاز دریافت می کنید. این امتیاز 2 برابر برای خواربار، غذاخوری، سرگرمی و حمل و نقل واجد شرایط و 1 برابر در هر چیز دیگری است. و مسافران همچنین ممکن است از 6 بازدید رایگان از سالن های فرودگاه در سال، به علاوه پوشش بیمه قوی برخوردار شوند.

مانند کارت TD Aeroplan، شما به درآمد 60000 دلاری یا 100000 دلار در سراسر خانواده خود نیاز دارید. یا دارایی های 250000 دلاری تحت مدیریت.

MBNA Rewards Platinum Plus

بدون کارمزد سالانه، مستر کارت MBNA Rewards Platinum Plus یک گزینه عالی کارت اعتباری سفر برای کسانی است که ممکن است حقوق کمتری داشته باشند، یا ترجیح می دهند هر سال برای کارت اعتباری پرداخت نکنند.

هنوز هم می‌توانید با این کارت امتیازهای زیادی کسب کنید: برای 90 روز اول، در رستوران‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی واجد شرایط، و در رسانه‌های دیجیتال، عضویت‌ها و صورت‌حساب‌های خانگی، برای هر دلار 4 امتیاز است. پس از آن روی 2 می ماند تا زمانی که سالانه 10000 دلار خرج کنید. در تمام خریدهای دیگر به ازای هر دلار 1 است. همچنین 10٪ از کل خود را به عنوان پاداش تولد اضافی دریافت می کنید.

چرا یک کارت اعتباری مسافرتی خوب است؟ در کاتالوگ جوایز MBNA، خریدهای سفر با قیمت 100 دلار در هر 1 دلار بازخرید می شوند. بنابراین امتیازات شما به ویژه در سفرهای شما بسیار زیاد است.

MBNA همچنین یک Mastercard World Elite Rewards را ارائه می دهد که بیشتر مطابق با دو کارت "بی نهایت" مورد بحث در بالا، با قیمت 120 دلار در سال است.

HSBC World Elite

کارت دیگری بدون کارمزد تراکنش های خارجی از طریق HSBC به شما می رسد. HSBC World Elite Mastercard را می‌توان در خارج از کشور بدون پرداخت هزینه‌های اضافی خسته‌کننده در هر بار استفاده کرد – و همچنین مزایای دیگری برای مسافران دارد.

علاوه بر پوشش بیمه ای 31 روزه برای افراد زیر 65 سال، سالانه 100 دلار افزایش سفر دریافت می کنید که در برخی موارد می توانید از آن برای ارتقای صندلی، هزینه چمدان و کارت های استراحت استفاده کنید.

و پاداش خوشامدگویی 20000 امتیازی – 100 دلار در صورت صرف سفر – پس از اولین خرید شما تعلق می گیرد. برخلاف برخی از کارت های دیگر، لازم نیست حداقل مبلغی را خرج کنید. ساکنان کبک نیز در صورت فعال بودن حساب، پس از 180 روز 80000 دیگر دریافت می کنند. از آنجایی که در سالگرد خود 20000 امتیاز به عنوان جایزه دریافت می‌کنید، مطمئناً این کارت یکی از سخاوتمندانه‌ترین کارت‌ها در مورد پاداش به حساب می‌آید.

شما به درآمدی معادل 80000 دلار یا 150000 دلار در سرتاسر خانواده خود یا 400000 دلار دارایی تحت مدیریت نیاز دارید.

Scotiabank Gold American Express

دومین کارت اعتباری Scotiabank در لیست، یک کارت اعتباری همه جانبه قوی است که هیچ کارمزد تراکنش خارجی را ارائه نمی دهد، و همچنین امتیازات زیادی را چه در حال سفر یا اقامت در کانادا باشید، ارائه می دهد.

Scotiabank Gold American Express به خواربارفروشی‌ها، رستوران‌ها، غذاخوری‌ها و موسسات نوشیدنی و همچنین سرگرمی‌ها امتیاز 5 برابری می‌دهد. 3 برابر امتیاز در گاز، ترانزیت و جریان؛ و 1 برابر امتیاز روی هر چیز دیگری.

پس این یکی دیگر است که منحصراً برای سفر خوب نیست. در حالی که در خارج از کشور از تمام هزینه های ارز خارجی صرفه جویی می کند - و مزایای سفر Amex مختلف، به علاوه بیمه را ارائه می دهد - همچنین برای استفاده روزمره در خانه مفید خواهد بود.

American Express Aeroplan

American Express Aeroplan Card در واقع یک کارت اعتباری نیست: این یک کارت شارژ است، به این معنی که باید هر ماه آن را به طور کامل پرداخت کنید. اما درست مانند یک کارت اعتباری معمولی Aeroplan، می‌توانید امتیازات زیادی کسب کنید و هنگام سفر با ایر کانادا از آنها استفاده کنید.

اگر 1500 دلار را در خریدهای خالص در عرض سه ماه خرج کنید، 10000 امتیاز جایزه دریافت می‌کنید – اما به طور غیرمعمول، یک پاس بادی نیز دریافت می‌کنید، به این معنی که می‌توانید شخصی را با خود به یک سفر رفت و برگشت در آمریکای شمالی ببرید.

همچنین از پوشش بیمه مسافرتی و خرید و چند جایزه اضافی مانند چمدان تحویل‌شده رایگان در ایر کانادا برخوردار می‌شوید - برای شما و حداکثر هشت نفر دیگر در رزروتان.

Amex دو کارت دیگر Aeroplan را ارائه می دهد: Aeroplan Reserve و Aeroplan Business Reserve. این کارت‌های اعتباری کامل هستند، و همانطور که انتظار دارید، با امتیازات و پاداش‌های بیشتر، با کارمزد سالانه بالاتر 599 ارائه می‌شوند.

BMO World Elite

BMO World Elite Mastercard کارت دیگری است که افرادی را هدف قرار می دهد که 80000 دلار یا 150000 دلار در سراسر خانواده درآمد دارند. مانند تعداد کمی دیگر، سال اول را قبل از شروع هزینه سالانه 150 دلاری به صورت رایگان ارائه می دهد و اگر زودتر هزینه کنید، امتیازهای جایزه زیادی در نظر گرفته می شود.

کارت BMO World Elite بر روی تعدادی از ویژگی های اضافی است. در انتخاب خوبی از سفر، غذاخوری، و سرگرمی امتیاز سه گانه و در هر چیز دیگری امتیاز دو برابر دریافت می کنید. همچنین دسترسی به سالن فرودگاه از طریق LoungeKey وجود دارد که با 4 گذرنامه رایگان سالانه ارائه می شود. و از پوشش مسافرتی و پزشکی در سفرهای نامحدود حداکثر تا 21 روز غافل نشوید.

BO همچنین یک نسخه برگشت نقدی این کارت - BMO Cash Back World Elite - و یک نسخه Air Miles World Elite را ارائه می دهد. همچنین کارت‌های Eclipse Visa Infinite و Eclipse Visa Visa Infinite Privilege و همچنین Air Miles Mastercard نیز وجود دارد که اگر مشتاق معاملات مسافرتی هستید، همه آن‌ها ارزش در نظر گرفتن دارند.

TD First Class Travel Visa Infinite

کارت بی نهایت ویزای مسافرتی کلاس اول TD 20000 امتیاز به عنوان پاداش خوش آمدگویی با اولین خرید به شما می دهد و 80000 امتیاز دیگر در صورت خرج کردن 1000 دلار در 90 روز به شما می دهد که در مقایسه با بسیاری از موارد ذکر شده در اینجا، نرخ بازدهی خوبی است.

بیشتر پاداش هایی که انتظار دارید ببینید نیز وجود دارد، از جمله بیمه مسافرتی، و این واقعیت که اگر از طریق Expedia For TD رزرو کنید می توانید 9 امتیاز کسب کنید، می تواند به ویژه وسوسه انگیز باشد. در سایر خریدها نیز 3 امتیاز به ازای هر دلار است.

و می‌توانید این امتیازها را به‌طور گسترده بازخرید کنید، اگر بخواهید برای پول نقد یا کارت هدیه، یا در Amazon.ca. بنابراین، این یکی دیگر از مزایای آن است که منحصراً برای مسافران نیست، اما می تواند به زندگی روزمره شما سرایت کند.

آستانه درآمد خانواده 60000 دلار یا 100000 دلار است.

در این مقاله بهترین بانک هایی به شما در هزینه صفر کمک می کنند را معرفی کردیم امیدواریم مفید بوده باشد.

برای ارسال و دریافت حوالجات ارزی و پرداخت بین المللی از کانادا با مجموعه علی بابا پیز تماس حاصل فرمایید تا بهترین و سریع ترین راه را برای شما پیشنهاد دهد.