PayPal چیست و چگونه کار می کند؟

PayPal راهی آسان و سریع برای ارسال و درخواست پول بصورت آنلاین است. می توانید پول (به خارج از کشور) را به خانواده ، دوستان ، فروشگاه های آنلاین و سایت های حراج مانند eBay منتقل کنید.

PayPal چیست و چگونه کار می کند؟

PayPal راهی آسان و سریع برای ارسال و درخواست پول بصورت آنلاین است. می توانید پول (به خارج از کشور) را به خانواده ، دوستان ، فروشگاه های آنلاین و سایت های حراج مانند eBay منتقل کنید.

پرداخت آنلاین

تمام آنچه برای ارسال پول به خانواده یا دوستانتان نیاز دارید آدرس ایمیل گیرنده است. با ثبت کارت اعتباری یا حساب بانکی خود در حساب PayPal می توانید با استفاده از گزینه ارسال و درخواست پول ، پرداخت ها را ارسال کنید. پول به حساب گیرنده واریز می شود و سپس می تواند به یک حساب بانکی منتقل شود ، یا برای انجام پرداخت استفاده شود.

اگر به صورت آنلاین خرید می کنید و آرم PayPal را در وب سایت تاجر مشاهده می کنید ، به این معنی است که می توانید با استفاده از PayPal هزینه را پرداخت کنید. فقط PayPal را در صندوق انتخاب کنید. از شما خواسته می شود وارد حساب خود شوید و پرداخت را تأیید کنید. اطلاعات مالی شما هرگز برای فروشندگان یا فروشگاههای آنلاین قابل مشاهده نخواهد بود.

دریافت پول بصورت آنلاین

هر کسی می تواند با استفاده از آدرس ایمیل شما برای شما پول ارسال کند. آدرس ایمیل شما به حساب PayPal شخصی شما پیوند داده شده است. هر زمان که وجهی دریافت کردید ، یک اعلان ایمیل دریافت خواهید کرد و پرداخت در حساب شما نشان داده می شود.

فروشگاه های آنلاین که PayPal را به عنوان گزینه پرداخت ارائه می دهند ، می توانند آرم PayPal را در وب سایت خود قرار دهند. روش های مختلفی برای ارائه PayPal به عنوان گزینه پرداخت وجود دارد ، مانند Pay Now و Cart Shopping.

اگر از طریق PayPal پرداختی دریافت می کنید ، PayPal از طریق ایمیل اعلانی را برای شما ارسال می کند. این پول به موجودی PayPal شما واریز می شود. می توانید پول را به حساب بانکی خود منتقل کنید یا از آن برای پرداخت خود استفاده کنید.

هزینه ها و کارمزد ها

افتتاح حساب PayPal رایگان است. هزینه ها بسته به پرداختی که پرداخت می کنید از شما کسر می شوند:

پرداخت های شخصی: پرداخت به دوستان و خانواده رایگان است به شرطی که برای ارسال این پرداخت ها از موجودی PayPal یا حساب بانکی خود استفاده کنید. اگر از کارت اعتباری خود استفاده کنید ، هزینه های مربوطه از گیرنده دریافت می شود و یا شما به عنوان فرستنده می توانید اظهار کنید که این هزینه ها را پرداخت خواهید کرد.

 

پرداخت های تجاری: در صورت خرید کالایی ، هزینه های مربوطه از گیرنده (فروشنده) دریافت می شود.