باز کردن یک حساب وسترن یونیون: این روش کار می کند

آیا دوستان یا خانواده ای در خارج از کشور دارید و آیا دائما مجبور هستید به کشورهای خارج از منطقه یورو پول بفرستید؟ سپس احتمالاً در مورد نقل و انتقالات بین المللی Western Union شنیده اید. حالا وسترن یونیون قدم بعدی را برداشته و یک اکانت مجازی معرفی کرده است.

چه کسی می تواند یک حساب Western Union باز کند؟

چه بخواهید برای دوستان و خانواده پول بفرستید یا در خارج از کشور تجارت کنید، Western Union می تواند به شما در تسهیل تراکنش های فرامرزی کمک کند. شاید تا به حال، Western Union را تنها به عنوان یک سرویس برای انتقال پول بین المللی می شناسید. با این حال، ارائه‌دهنده خدمات مالی اکنون خدمات خود را گسترش داده است و اکنون یک حساب دیجیتالی به نام بانکداری دیجیتال Western Union نیز ارائه می‌کند.

افتتاح حساب وسترن یونیون تقریباً برای همه امکان پذیر است. با این حال، این حساب به ویژه برای افرادی که زیاد به خارج از کشور سفر می کنند، زندگی و کار بین المللی دارند یا اغلب برای دوستان و خانواده در کشورهای دیگر پول می فرستند، کاربردی است.

برای استفاده از بانکداری دیجیتال وسترن یونیون، فقط باید سن قانونی داشته باشید و حساب خود را در کشور محل اقامت خود ثبت کنید - البته، این مستلزم آن است که وسترن یونیون در کشور شما فعال باشد.

هزینه یک حساب وسترن یونیون چقدر است؟

اگر می خواهید یک حساب Western Union باز کنید، دو گزینه دارید: یا حساب استاندارد رایگان یا حساب پریمیوم پولی. مانند سایر بانک ها و ارائه دهندگان خدمات مالی، اشتراک پرداختی شامل خدمات و مزایای بیشتری است.

اشتراک ممتاز Western Union در حال حاضر ۳.۹۹ یورو در ماه هزینه دارد. ما به زودی به شما توضیح خواهیم داد که مزایا و معایب این حساب چیست. اما ابتدا، بیایید نگاهی به نحوه باز کردن بانکداری دیجیتال Western Union بیندازیم.

 

چگونه یک حساب وسترن یونیون باز کنم؟ راهنمای گام به گام

وارد شوید: یا با نام کاربری و رمز عبور Western Union موجود خود وارد شوید یا یک حساب جدید در وب سایت Western Union Digital Banking ایجاد کنید.

مدارک خود را آماده کنید: شناسه عکس و اطلاعات مالیاتی خود را آماده کنید تا روند بازگشایی آسانتر شود.

ارسال درخواست: فرم آنلاین را پر کنید تا درخواست خود را برای بانکداری دیجیتال Western Union ارسال کنید.

منتظر تایید حساب باشید: پس از بررسی درخواست شما، تاییدیه ای دریافت خواهید کرد که حساب بانکداری دیجیتال Western Union شما باز شده است.

 

مزایا و معایب Western Union

مزایا:

حضور جهانی با مکان های بسیاری در سراسر جهان.

انتقال سریع پول به ارزهای مختلف.

حساب رایگان در دسترس است.

کارت نقدی رایگان با اشتراک حق بیمه.

انواع روش های پرداخت از جمله حواله بانکی و تحویل نقدی.

امکان ارسال پول به حساب های بانکی یا کیف پول موبایل.

معایب:

هزینه حساب پرمیوم ۳.۹۹ یورو در ماه است.

شرایط بدتر برای یک حساب استاندارد.

هزینه های بالا برای خدمات.

نشانه گذاری نرخ ارز بالا، بسته به نوع حساب و ارز.

شفافیت محدود در هزینه ها

باز کردن حساب وسترن یونیون چقدر طول می کشد؟

خود ثبت نام معمولاً فقط چند دقیقه طول می کشد. با این حال، تأیید هویت شما ممکن است بیشتر طول بکشد. اگر کارت نقدی فیزیکی می خواهید، ابتدا باید آن را سفارش دهید. پس از سفارش، ظرف چند روز کارت از طریق پست برای شما ارسال می شود، پس صبور باشید.

 

نتیجه

افتتاح حساب وسترن یونیون می تواند یک راه حل عملی برای تسهیل نقل و انتقالات بین المللی وسترن یونیون شما باشد. با این حال، هزینه های بالا و نشانه گذاری نرخ ارز می تواند سنگین باشد، به خصوص اگر اغلب به خارج از کشور پول ارسال می کنید.