نحوه وریفای کردن پی پال

به استفاده از پی پال فکر می کنید؟ یک فرآیند ثبت نام اولیه وجود دارد که باید دنبال شود، از جمله تأیید حساب خود برای اهداف امنیتی. این برای تأیید هویت شما و کمک به PayPal برای پیروی از قانون است.
تا زمانی که پی پال شما تأیید نشود، نمی توانید به طور کامل از این سرویس استفاده کنید. با استفاده از PayPal ممکن است برای ارسال، دریافت و برداشت پول با محدودیت مواجه شوید.
در این راهنما، نحوه تبدیل شدن به یک عضو تایید شده PayPal را تنها در چند مرحله آسان خواهید یافت.
تا زمانی که پی پال شما تأیید نشده باش

چگونه حساب پی پال را با کارت تأیید کنیم؟

پس از تأیید حساب بانکی خود، حساب PayPal شما باید تأیید شود. اما می‌توانید با پیوند دادن و تأیید کارت، نمایه و فرآیند تأیید را تکمیل کنید.

برای انجام این کار، وارد حساب کاربری خود شوید و دوباره به بخش «کیف پول» بروید. گزینه ای برای «افزودن کارت» خواهید دید. سپس تنها کاری که باید انجام دهید این است که مشخصات کارت خود را وارد کرده و روی "ذخیره" کلیک کنید.

درست مانند زمانی که حساب بانکی خود را تأیید می کنید، PayPal کارت شما را ۱ پوند شارژ می کند و یک کد ۴ رقمی را در کنار آن قرار می دهد. به سادگی کد موجود در صورت‌حساب کارت خود را بررسی کرده و برای تأیید کارت خود، آن را در «کیف پول» وارد کنید. سپس ۱ پوند ظرف ۲۴ ساعت بازپرداخت می‌شود.

آیا می توانم حساب پی پال را بدون حساب بانکی تأیید کنم؟

اگر حساب بانکی ندارید، همچنان می‌توانید از PayPal استفاده کنید، اما با محدودیت‌های سختی در مورد میزان ارسال و دریافت مواجه خواهید شد. پی پال می گوید باید تمام حساب های استفاده شده از حساب های بانکی را قبل از دریافت مجموعا ۲۵۰۰ پوند در حساب پرداخت خود در مدت یک سال پس از دریافت اولین پرداخت، تأیید کند.

برای برداشتن این محدودیت‌ها، باید یک حساب بانکی اصلی باز کنید و از آن برای تأیید حساب PayPal خود استفاده کنید.

 

شما برای نقل و انتقالات بین المللی خود میتوانید از حساب پی پال مجموعه علی بابا پیز استفاده کنید برای اطلاعات بیشتر با دپارتمان پرداخت بین المللی علی بابا پیز تماس حاصل فرمایید.