7 شرکت حواله پول برتر مانند Remitly

7 شرکت حواله پول برتر مانند Remitly

در دنیای امروز، ارسال و دریافت پول به صورت بین المللی آسان تر از همیشه شده است. شرکت های حواله پول متعددی وجود دارند که می توانند به شما در انتقال پول به عزیزانتان در سراسر جهان کمک کنند.
در اینجا ۷ مورد از بهترین شرکت های حواله پول مانند Remitly آورده شده است:
 

 

۱. Wise:

شرکت Wise که در انگلستان مستقر است، متخصص در انتقال وجه بین‌المللی است. با باز کردن یک حساب Wise، می‌توانید:

  • به‌طور همزمان در بیش از ۴۰ ارز مختلف، ارسال، دریافت، تبدیل و خرج کنید.
  • با کارمزدهای پایین و شفاف، به ۱۷۴ کشور دنیا، حواله بین‌المللی انجام دهید.
  • نرخ واقعی بازار (mid-market rate) را برای تبدیل ارز دریافت کنید، بدون هیچ‌گونه افزایش قیمت، حاشیه سود یا کارمزدهای پنهان.
  • با استفاده از اپلیکیشن کاربردی موبایل Wise، تراکنش‌های خود را به راحتی مدیریت کنید.

افتتاح حساب Wise به صورت آنلاین، سریع، آسان و رایگان است. می‌توانید فقط با چند کلیک، یک انتقال وجه را تنظیم کنید یا از اپلیکیشن کاربردی Wise برای مدیریت پول خود در هر مکان استفاده کنید.

۲. WorldRemit:

WorldRemit، یک سرویس بین‌المللی انتقال وجه آنلاین دیگر است که در انگلستان مستقر است و بیش از ۵.۷ میلیون مشتری در سراسر جهان دارد. این سرویس از انتقال وجه به بیش از ۱۳۰ کشور و با بیش از ۷۰ ارز مختلف پشتیبانی می‌کند. [۱] با این حال، به طور غیرمعمولی، این کشورها شامل مقاصد اروپایی نمی‌شوند.

شما می‌توانید بعد از ایجاد حساب کاربری در WorldRemit، انتقال وجه آنلاین را تنظیم و ارسال کنید. همچنین یک اپلیکیشن اختصاصی انتقال وجه WorldRemit وجود دارد.

۳. Western Union:

Western Union (WU) یکی از شناخته‌شده‌ترین نام‌ها در زمینه انتقال وجه است که قدمت آن به سال ۱۸۶۱ باز می‌گردد.

این شرکت که در ایالات متحده مستقر است، شاید به خاطر انتقال وجه با پرداخت یا برداشت وجه نقد شناخته‌شده‌تر باشد، زیرا شبکه گسترده‌ای از نمایندگان در سراسر جهان دارد. این امر Western Union را به گزینه‌ای مناسب برای ارسال وجه به افرادی که حساب بانکی ندارند، تبدیل می‌کند.

با این حال، WU همچنین طیف وسیعی از گزینه‌های تحویل دیگر، از جمله سپرده بانکی و کیف پول‌های موبایل را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از Western Union، در سراسر آمریکا یا به بیش از ۲۰۰ کشور دیگر، پول ارسال کنید.همچنین یک اپلیکیشن موبایلی WU برای تنظیم و ردیابی انتقال وجه در هر مکان وجود دارد.

۴. MoneyGram:

MoneyGram، یک شرکت بین‌المللی انتقال وجه است که در تگزاس مستقر است و بیش از ۱۵۰ میلیون مشتری دارد. این شرکت با سابقه‌ای بیش از ۸۰ سال، از پرداخت‌ها با ارزهای اصلی به بیش از ۲۰۰ کشور و قلمرو پشتیبانی می‌کند.

راه‌های زیادی برای ارسال و دریافت وجه با MoneyGram وجود دارد. شما می‌توانید این کار را به صورت آنلاین، از طریق اپلیکیشن موبایل یا حتی به صورت حضوری در یکی از بیش از ۴۳۰,۰۰۰ شعبه آن انجام دهید.

۵. OFX:

OFX یک سرویس انتقال وجه استرالیایی است که در سال ۲۰۰۱ راه اندازی شد. این سرویس امکان انتقال وجه به بیش از ۱۷۰ کشور و با بیش از ۵۰ ارز مختلف را فراهم می‌کند.

این شرکت یک پلتفرم آنلاین و یک اپلیکیشن اختصاصی موبایل OFX دارد. در این اپلیکیشن، به ویژگی‌های مفیدی مانند هشدار نرخ ارز، نرخ‌های لحظه‌ای و قیمت‌ها به صورت ۲۴/۷ نیز دسترسی خواهید داشت.

۶. Xoom:

Xoom، مستقر در آمریکا، یک سرویس از PayPal است که انتقال وجه آنلاین آسان و امن به بیش از ۱۶۰ کشور را ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید از روش‌های پرداخت مختلفی از جمله خود PayPal استفاده کنید. همچنین می‌توانید از گزینه‌های تحویل مانند سپرده بانکی و دریافت وجه نقد را انتخاب کنید. یک اپلیکیشن اختصاصی موبایل Xoom نیز وجود دارد.

همچنین دانستن این نکته مفید است که Xoom یک ضمانت بازگشت وجه ارائه می‌دهد، بنابراین در صورتی که پول شما به مقصد نرسد، کل مبلغ به شما بازگردانده می‌شود.

۷. XE:

XE، متخصص ارز خارجی کانادایی، به شما امکان می‌دهد به صورت آنلاین یا از طریق اپلیکیشن XE به بیش از ۱۷۰ کشور، پول ارسال کنید. این سرویس از پرداخت‌ها با بیش از ۱۰۰ ارز مختلف پشتیبانی می‌کند. 

هنگام ارسال پول با XE، می‌توانید از روش‌های تحویل مختلفی استفاده کنید. این روش‌ها شامل سپرده بانکی، دریافت وجه نقد و کیف پول‌های موبایل (بسته به مقصد) می‌شود. پس از ثبت نام برای یک حساب کاربری رایگان، می‌توانید از خدمات این سرویس استفاده کنید.

 

برای اطلاعات بیشتر میتوانید با دپارتمان پرداخت بین المللی علی بابا پیز تماس حاصل فرمایید.