6 بهترین بانک های ایالات متحده برای اتباع خارجی و غیر مقیم

6 بهترین بانک های ایالات متحده برای اتباع خارجی و غیر مقیم

6 بهترین بانک های ایالات متحده برای اتباع خارجی و غیر مقیم

نقل مکان به آمریکا و نیاز به مدیریت امور مالی دارید؟ افتتاح حساب بانکی در آمریکا به عنوان یک فرد خارجی می تواند چالش برانگیز باشد، اما ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.
ما لیستی از بانک های دوستدار مهاجر تهیه کرده ایم که در آنها بهترین شانس را برای افتتاح حساب بانکی جدید خود خواهید داشت.
 

 

آیا اتباع خارجی می توانند حساب بانکی در آمریکا باز کنند؟

بله، شما به عنوان یک فرد خارجی می توانید در آمریکا حساب بانکی باز کنید. با این حال، باید در آمریکا زندگی کنید زیرا اکثر بانک ها برای افتتاح حساب به مدرکی دال بر داشتن آدرس محل اقامت در آمریکا نیاز دارند.

علاوه بر آدرس، به مدارک دیگری هم نیاز خواهید داشت که در ادامه به طور خلاصه به آنها اشاره می کنیم.

برای افتتاح حساب بانکی در آمریکا به چه مدارکی نیاز دارید؟

برای افتتاح حساب بانکی در آمریکا، معمولا به موارد زیر نیاز دارید:

  • اثبات آدرس در آمریکا: اگر در کشور دیگری زندگی می کنید، باید مدرکی دال بر داشتن هر دو آدرس (آدرس آمریکا و آدرس کشور محل اقامت خود) ارائه دهید.
  • اثبات هویت: مدارکی مانند پاسپورت یا گواهینامه رانندگی به عنوان مدرک شناسایی معتبر تلقی می شوند. ممکن است در صورت درخواست بانک، نیاز به ارائه دو مدرک شناسایی داشته باشید.
  • شماره تأمین اجتماعی آمریکا (Social Security number): در صورتی که این شماره را ندارید، باید شماره شناسایی مالیاتی فردی (ITIN) یا شماره شناسایی مالیاتی خارجی (FTIN) خود را ارائه دهید.
  • برخی از بانک ها ممکن است مدارک بیشتری مانند اثبات درآمد یا اشتغال درخواست کنند.

6 تا از بهترین بانک های آمریکا برای افراد خارجی

حالا که به تازگی به آمریکا نقل مکان کرده اید، بیایید چند مورد از بهترین گزینه های بانکی شما را بررسی کنیم:

1. Bank of America (بانک آمریکا):

بانک آمریکا یکی از بزرگترین بانک های ایالات متحده است که طیف گسترده ای از حساب های جاری، پس انداز و دانشجویی را ارائه می دهد.

یکی از محبوب ترین حساب های آنها، Advantage Plus است که یک حساب جاری با حداقل موجودی اولیه 100 دلار و کارمزد نگهداری ماهانه 12 دلار است. این کارمزد در صورت رعایت شرایط خاص قابل چشم پوشی است. این حساب همراه با یک کارت بدهی، دسترسی به Zelle و کیف پول دیجیتال ارائه می شود.

2. Citibank (سیتی بانک):

سیتی بانک، غول بانکداری جهانی، طیف کاملی از حساب های جاری و پس انداز، به علاوه کارت های اعتباری، وام ها و سایر محصولات مالی را ارائه می دهد.

حساب Access آنها ممکن است گزینه خوبی برای تازه واردان به ایالات متحده باشد. این حساب ویژگی های زیر را ارائه می دهد:

  • بانکداری آنلاین 24/7
  • کارت بدهی سیتی
  • پرداخت آنلاین قبوض
  • ابزارهای دیجیتال، از جمله یک برنامه تلفن همراه کاربرپسند

این حساب دارای کارمزد خدمات ماهانه 10 دلار است، اما در صورتی که یک بار در ماه پرداخت قبض واجد شرایط یا سپرده مستقیم انجام دهید یا حداقل مانده ماهانه خود را حداقل 1500 دلار نگه دارید، این کارمزد حذف می شود.

3. HSBC (اچ اس بی سی):

اچ اس بی سی یک بانک بین المللی است که آن را به یکی از بهترین انتخاب ها برای مهاجرانی تبدیل می کند که به دنبال راه اندازی حساب در کشور جدید هستند.

در آمریکا، اچ اس بی سی حساب جاری Premier را ارائه می دهد. این حساب خدمات اولویت دار، پشتیبانی جهانی، تراکنش های رایگان روزانه و موارد بسیار دیگری را ارائه می دهد. با این حال، برای داشتن این حساب به حداقل 75000 دلار در حساب خود نیاز دارید (یا باید ماهانه 5000 دلار واریز کنید) در غیر این صورت، کارمزد نگهداری ماهانه 50 دلاری برای شما اعمال می شود.

4. Capital One (کپیتال وان):

کپیتال وان به عنوان یکی از بانک های خوش برخورد آمریکا شناخته می شود و همچنین تمرکز زیادی بر فناوری دارد. این ویژگی آن را به گزینه ای عالی برای افرادی تبدیل می کند که ترجیح می دهند به صورت آنلاین و با تلفن همراه بانکداری انجام دهند و از ابزارهای دیجیتال استفاده کنند.

حساب جاری 360 آنها برای بانکداری روزمره ایده آل است. این حساب بدون کارمزد است و برداشت وجه رایگان از بیش از 70000 دستگاه خودپرداز در سراسر کشور را ارائه می دهد. همچنین همراه با یک کارت بدهی، دسترسی به پرداخت های Zelle و بانکداری موبایلی 24/7 ارائه می شود. 

5. Chase (چِیس):

چیس که متعلق به جی‌پی مورگان چیس، بزرگترین بانک ایالات متحده است، دارای بیش از 4700 شعبه و 15000 دستگاه خودپرداز در سراسر کشور است. این بانک طیف وسیعی از حساب های جاری معمولی و ممتاز را به همراه حساب های اختصاصی برای کودکان و دانش آموزان ارائه می دهد.

حساب جاری Chase Total Checking یکی از محبوب ترین گزینه های آنها برای بانکداری روزمره است. این حساب دارای کارمزد ماهانه 12 دلار است که در صورت رعایت شرایط خاص قابل چشم پوشی است.

شما به Zelle برای ارسال و دریافت وجه، بانکداری آنلاین و همراه و همچنین امکان پرداخت آنلاین قبض نیز دسترسی خواهید داشت.

6. Wells Fargo (ولز فارگو):

ولز فارگو یکی دیگر از بانک های بزرگ ایالات متحده است که طیف وسیعی از حساب های جاری و پس انداز را به همراه سایر محصولات ارائه می دهد.

به عنوان یک تازه وارد، احتمالاً می خواهید حساب جاری Everyday را انتخاب کنید. این حساب تنها با 25 دلار قابل افتتاح است و دارای کارمزد ماهانه 10 دلار است که در صورت حفظ حداقل مانده روزانه 500 دلار (یا اگر فرد جوانی بین 17 تا 24 سال هستید) قابل چشم پوشی است. 

شما به امکان واریز وجه از طریق موبایل، Zelle و سایر خدمات دیجیتال دسترسی خواهید داشت و یک کارت بدهی بدون تماس دریافت خواهید کرد.

 

 

 

نتیجه گیری

ایالات متحده تعداد زیادی بانک برای انتخاب دارد، از جمله بانک‌های دیجیتال که روز به روز در حال افزایش هستند. اگر به تازگی به این کشور نقل مکان کرده‌اید، ممکن است انتخاب بانک برای شما دشوار باشد، اما امیدواریم این راهنما چند نکته خوب برای شروع به شما ارائه کرده باشد.

با این حال، لازم به ذکر است که اکثر بانک‌هایی که در اینجا به آن‌ها اشاره کرده‌ایم، لزوماً بهترین یا ارزان‌ترین گزینه برای مدیریت بین‌المللی پول شما نیستند.