انتقال بین‌المللی بانک ING (هلند): هزینه‌ها، نرخ‌ها، محدودیت‌ها و زمان انتقال

انتقال بین‌المللی بانک ING (هلند): هزینه‌ها، نرخ‌ها، محدودیت‌ها و زمان انتقال

انتقال بین‌المللی بانک ING (هلند): هزینه‌ها، نرخ‌ها، محدودیت‌ها و زمان انتقال

اگر قصد دارید با ING از هلند پول به بریتانیا یا هر کشور دیگری ارسال کنید، بهتر است درک کنید که چگونه یک انتقال پول بین‌المللی انجام می‌شود. همانطور که انتظار می‌رود، هزینه انتقال شما و مدت زمان آن به مقصد پول شما بستگی دارد.

برای توضیح بیشتر، ما یک راهنمای هزینه‌های انتقال بین‌المللی ING ایجاد کرده‌ایم. این شامل نرخ‌های تبدیل ارز، محدودیت‌های انتقال و مدت زمانی است که انتقال شما برای رسیدن به مقصد نیاز دارد.

هزینه‌های انتقال بین‌المللی با ING:

قبل از شروع، بهتر است هزینه‌های مربوط به انجام یک انتقال بین‌المللی با ING را درک کنید، زیرا این هزینه‌ها ممکن است بسته به نوع حساب شما و مقصد ارسال پول متفاوت باشد.

 

نرخ‌های تبدیل ارز ING:

اگر انتقال شما شامل تبدیل ارز نیز باشد، فقط هزینه‌های ثابت مهم نیستند. مگر اینکه شما یک انتقال یورو به شخصی با حساب یورو ارسال کنید، همچنین باید بدانید که آیا نرخ تبدیل ارز استفاده شده توسط ING عادلانه است یا خیر.

نرخ تبدیل ارز ING از یک ارائه دهنده نرخ تبدیل ارز معتبر خارجی به نام Refinitiv گرفته می‌شود که به نوبه خود نرخ تبدیل ارز میانگین بازار منتشر شده توسط WM Reuters را در نظر می‌گیرد. علاوه بر این نرخ، ING یک حاشیه یا یک اضافه نرخ (koersopslag به زبان هلندی) به میزان ۰.۸۵% اضافه می‌کند.

نگران نباشید، شما قبل از انجام تراکنش قادر خواهید بود نرخ دقیق تبدیل ارز را مشاهده کنید. با این حال، اگر نرخ در حین انتقال کمی تنظیم شود، همچنان می‌تواند بر مبلغی که دریافت کننده دریافت می‌کند تأثیر بگذارد.

هزینه‌های اضافی از ING:

در حین تنظیم انتقال خود، ING از شما خواهد پرسید که چگونه می‌خواهید هزینه‌های تراکنش را پرداخت کنید. بر اساس انتخاب شما، این ممکن است یک هزینه اضافی باشد.

شما بسته به شرایط سه گزینه خواهید داشت: می‌توانید هزینه‌ها را خودتان پرداخت کنید (OUR)، هزینه‌ها را با دریافت‌کننده تقسیم کنید (SHA) یا اجازه دهید دریافت‌کننده کل مبلغ را پرداخت کند (BEN). مهم است توجه داشته باشید که تصمیم شما همچنین به مقصد ارسال پول بستگی دارد، زیرا انتقال‌ها در داخل EEA باید بر اساس هزینه‌های مشترک انجام شود.

همچنین، ممکن است متوجه شوید که بانک‌های دیگری به غیر از ING هزینه‌های ثابتی را اضافه می‌کنند اگر انتقال شما با استفاده از سیستم SWIFT پردازش شود. در حالی که SWIFT یک روش ایمن برای جابجایی پول شما است، نکته منفی این است که اغلب چندین بانک در این فرآیند دخیل هستند.

این‌ها همان بانک‌های عامل یا واسطه هستند که در بالا ذکر شد، که ممکن است نرخ تبدیل ارز را نیز انتخاب کنند. علاوه بر اینکه ممکن است به شما نرخ تبدیل ارز نامناسبی بدهند، همچنین می‌توانند برای کمک به پردازش تراکنش، مبلغی را به عنوان کارمزد دریافت کنند.

همچنین لازم به ذکر است که نرخ ING برای درخواست پرداخت بین‌المللی €۳۰ است.

برای انجام انتقال پول بین‌المللی با ING چه چیزی نیاز دارید؟

برای انجام انتقال بانکی بین‌المللی خود با ING، به چند جزئیات کلیدی نیاز خواهید داشت:

  • کشور و ارز دریافت‌کننده
  • مبلغ انتقال
  • نام کامل فردی که پول را برای او ارسال می‌کنید، همانطور که روی حساب نوشته شده است
  • IBAN دریافت‌کننده اگر به اروپا ارسال می‌کنید یا شماره حساب و جزئیات شعبه اگر به اروپا ارسال نمی‌کنید
  • کد SWIFT/BIC یا شماره مسیریابی اگر به ایالات متحده ارسال می‌کنید
  • گزینه تحمل هزینه (OUR, SHA, BEN)

انتقال چه زمانی به حساب دریافت‌کننده می‌رسد؟

مدت زمانی که پردازش انتقال بین‌المللی ING شما طول می‌کشد بستگی به مقصد پول شما دارد. هنگام ایجاد پرداخت، می‌توانید حداکثر زمان پردازش را مشاهده کنید.

سه دسته ارز بر اساس سرعت انتقال وجود دارد: ارزهایی با پردازش فوری، ارزهایی که تا روز کاری بعد پردازش می‌شوند و برخی ارزهای نادر که طی دو روز کاری پردازش می‌شوند. پوند انگلیس در دسته اول قرار می‌گیرد.

حداکثر محدودیت انتقال با ING چیست؟

محدودیت انتقال پیش‌فرض در برنامه ING یا از طریق My ING ۲۰۰۰ یورو در روز است. با این حال، می‌توانید این را تا ۵۰۰۰۰ یورو در روز افزایش دهید. اگر قصد دارید انتقال بزرگتر از ۵۰۰۰۰ یورو ارسال کنید، می‌توانید محدودیت را تا ۱۰۰۰۰۰۰ یورو در یک شعبه ING افزایش دهید - این برای همان روز معتبر است، اما همچنین می‌توانید پرداخت را برای ارسال در تاریخ بعدی تنظیم کنید.

 

برای اطلاعات بیشتر با دپارتمان پرداخت علی بابا پیز تماس حاصل فرمایید.