بهترین حساب‌های یورو (EUR) در انگلستان

بهترین حساب‌های یورو (EUR) در انگلستان

بهترین حساب‌های یورو (EUR) در انگلستان

آیا زیاد به اروپا سفر می‌کنید یا دوستان و خانواده‌ای در آنجا دارید؟ شاید یک فریلنسر با چندین مشتری اروپایی هستید یا نیاز دارید که به طور مرتب پول به کشورهای اروپایی ارسال کنید. در همه این شرایط، داشتن یک حساب یورو می‌تواند بسیار مفید باشد.
این نوع حساب در انگلستان از بانک‌های خیابانی و دیجیتال، و همچنین ارائه دهندگان تخصصی در دسترس است. اما در حال حاضر بهترین حساب یورو در انگلستان کدام است؟ برای بررسی برخی از گزینه‌ها، از جمله اطلاعات مربوط به هزینه‌ها و ویژگی‌های هر یک، به زیر نگاه کنید. این ب

بهترین حساب‌های یورو (EUR) در انگلستان

بیایید با یک نگاه سریع به برخی از بهترین حساب‌های یورو (EUR) در انگلستان در حال حاضر، همراه با هزینه‌ها، شروع کنیم:

 

حساب یورو Starling Bank - بهترین برای استفاده همه جانبه

حساب یورو Starling Bank به شما امکان می‌دهد یورو را بدون هزینه ماهانه و بدون هزینه انتقال، ارسال، دریافت و نگهداری کنید. تنها هزینه قابل توجه، یک افزایش قیمت ۰.۴% نسبت به نرخ ارز فعلی در صورت تبدیل EUR به GBP یا بالعکس است.

شما فقط می‌توانید پرداخت‌های SEPA (یورو در منطقه EEA) را با این حساب ارسال کنید، بنابراین نمی‌توانید انتقال‌های SWIFT را به مقاصد دیگر انجام دهید.

این یک حساب جاری کامل مدیریت شده توسط برنامه با IBAN و حفاظت FSCS است و می‌توانید از یک کارت نقدی واحد Starling برای پرداخت به یورو یا GBP استفاده کنید. شما فقط باید تنظیمات برنامه را برای انتخاب تعادل مورد استفاده کارت تنظیم کنید.

حساب ارزی HSBC - بهترین برای بانکداری چند ارزی

با حساب ارزی HSBC، می‌توانید حسابی در یکی از ۱۴ ارز اصلی، از جمله یورو، افتتاح کنید. این آن را به یک گزینه مناسب برای افرادی که نیاز دارند پول خود را در چندین ارز (نه فقط یورو) مدیریت کنند، مانند فریلنسرهای جهانی، تبدیل می‌کند.

این حساب هیچ هزینه ماهانه‌ای ندارد و ارسال پول به حساب‌های دیگر HSBC و همچنین پرداخت‌ها در یورو در داخل EEA رایگان است. برای همه ارزهای دیگر، هزینه‌هایی برای ارسال پول به خارج از کشور اعمال می‌شود - این هزینه‌ها از حدود ۷ پوند به ازای هر انتقال شروع می‌شود. می‌توانید پرداخت‌ها را به صورت آنلاین، در شعبه و از طریق تلفن مدیریت کنید.

اگر نیاز به تبدیل ارز دارید، حساب ارزی HSBC نرخ‌های تبادل زنده را ارائه می‌دهد که در ساعات بازار به روز می‌شوند.

با این حساب کارت نقدی وجود ندارد، بنابراین نمی‌توانید با یورو هزینه کنید.

برای واجد شرایط بودن برای این حساب، باید یک مشتری شخصی باشید که قبلاً یک حساب جاری فعال HSBC داشته باشید.

حساب جاری بین‌المللی Lloyds - بهترین برای عدم وجود هزینه انتقال

حساب جاری بین‌المللی Lloyds در ۳ ارز، از جمله یورو، ارائه می‌شود. این حساب دارای هزینه ماهانه ۷.۵۰ پوند است، اگرچه این هزینه برای سه ماه اول معاف می‌شود.

این حساب برای مشتریان شخصی طراحی شده است و یکی از بهترین ویژگی‌های آن، انتقال‌های بین‌المللی بدون هزینه است. اما در حالی که Lloyds Bank هزینه‌هایی را دریافت نمی‌کند، توصیه می‌کند که ممکن است هزینه‌های دیگری وجود داشته باشد. به عنوان مثال، هزینه‌های بانک مربوطه یا دریافت کننده هنگام ارسال پرداخت‌ها از طریق SWIFT

ویژگی مفید دیگر کارت نقدی است که به شما امکان می‌دهد با یورو هزینه کنید.

برای واجد شرایط بودن برای این حساب، باید چندین الزام را برآورده کنید. شما فقط می‌توانید این حساب را داشته باشید اگر:

  • درآمد ناخالص سالانه حداقل ۵۰،۰۰۰ پوند داشته باشید.
  • پس‌انداز ۲۵،۰۰۰ پوندی داشته باشید که مایل هستید با خدمات بانکی بین‌المللی Lloyds پس‌انداز کنید.

حساب سفر NatWest - بهترین برای هزینه‌های سفر

اگر به دنبال یک حساب یورو مخصوص سفر در اروپا هستید، حساب سفر NatWest می‌تواند ارزش بررسی را داشته باشد. پس از افتتاح، حساب یورو حساب به کارت نقدی موجود شما مرتبط می‌شود و به شما امکان می‌دهد در یورو مانند یک فرد محلی هزینه کنید.

هیچ هزینه تراکنش خارجی برای نگرانی وجود ندارد - فقط به یاد داشته باشید که در صورت درخواست، پرداخت به یورو را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید تا ۲۰۰ یورو در ماه از دستگاه‌های خودپرداز بدون هزینه NatWest برداشت کنید.

این حساب را می‌توان به صورت رایگان افتتاح کرد و هزینه ماهانه‌ای ندارد. می‌توانید موجودی یورو خود را هر زمان با استفاده از برنامه موبایل NatWest شارژ کنید.

نکته مهمی که باید در مورد حساب سفر NatWest توجه داشته باشید این است که نمی‌توانید با آن پول ارسال یا دریافت کنید. این حساب فقط برای هزینه‌های کارت و برداشت‌های دستگاه خودپرداز است.

حساب ارزی جهانی OFX - بهترین برای کسب‌وکارهای تجارت الکترونیک

حساب ارزی جهانی OFX برای کسب‌وکارها طراحی شده است و به ویژه برای شرکت‌های تجارت الکترونیک که در مقیاس جهانی فعالیت می‌کنند، مناسب است.

این حساب به شما امکان می‌دهد مانده‌ها را در تا ۷ ارز، از جمله یورو، نگهداری کنید. می‌توانید به صورت فوری بین آن‌ها با نرخ‌های تبادل "عالی" که OFX توصیف می‌کند، انتقال دهید.

این حساب هیچ هزینه ماهانه‌ای ندارد و همچنین دریافت پول از خارج از کشور رایگان است. هنگام ارسال پول، OFX هزینه ثابت یا درصدی دریافت می‌کند و برای تبدیل ارز، حاشیه‌ای روی نرخ ارز دریافت می‌کند.

همچنین می‌توانید این حساب را به دروازه‌های پرداخت مورد استفاده خود و بازارهایی که در آن‌ها می‌فروشید، و همچنین نرم‌افزار حسابداری مانند Xero متصل کنید.

با این حساب کارت نقدی وجود ندارد، اما این حساب صرفاً برای پرداخت‌ها طراحی شده است.

حساب یورو Barclays - بهترین برای مشتریان فعلی Barclays

حساب یورو Barclays یک انتخاب مناسب برای افرادی با بودجه محدود است، زیرا هیچ هزینه ماهانه‌ای ندارد.

این حساب به شما امکان می‌دهد انتقال‌های بین‌المللی را در سراسر جهان با استفاده از بانکداری آنلاین یا در شعبه انجام دهید. این کار در صورت انجام از طریق بانکداری آنلاین رایگان است، اگرچه ممکن است بسته به مقصد، برخی هزینه‌های تحویل خارج از کشور اعمال شود.

این حساب همچنین انتقال‌های رایگان بین حساب‌های یورو و GBP نگهداری شده در بانک را ارائه می‌دهد.

با این حساب کارت نقدی وجود ندارد، اگرچه می‌توانید در صورت نیاز، چک یا دفترچه اعتبار درخواست کنید.

تنها راه درخواست، در شعبه است. برای واجد شرایط بودن برای این حساب، باید یک مشتری شخصی باشید که قبلاً یک حساب جاری GBP Barclays داشته باشید.

حساب ارزی خارجی Metro Bank

اگر ترجیح می‌دهید به صورت حضوری در شعبه بانکداری کنید، یکی از گزینه‌های قابل بررسی، Metro Bank و حساب ارزی خارجی آن است.

این حساب در ارز یورو یا دلار آمریکا ارائه می‌شود و می‌تواند از طریق برنامه موبایل، تلفن یا بانکداری در شعبه مدیریت شود. Metro Bank حدود ۷۶ شعبه در انگلستان دارد - می‌توانید نزدیک‌ترین شعبه را اینجا پیدا کنید.

می‌توانید پرداخت‌های بین‌المللی را با این حساب ارسال و دریافت کنید، اگرچه با آن کارت نقدی همراه نیست.

نکته مهم دیگر در مورد این حساب این است که دارای برخی هزینه‌ها است. هزینه حساب ماهانه از ۵ تا ۱۵ یورو (۴.۲۲ تا ۱۲.۶۶ پوند) بسته به موجودی حساب شما است. علاوه بر این، برای انجام پرداخت‌های SWIFT، هزینه ۲۰ یورو (۱۶.۸۸ پوند) پرداخت خواهید کرد.

خبر خوب این است که پرداخت‌های SEPA (در یورو در داخل EEA) فقط ۰.۲۰ پوند در هر بار است.

برای واجد شرایط بودن برای حساب ارزی خارجی Metro Bank، باید یک مشتری شخصی باشید که قبلاً یک حساب جاری یا حساب دسترسی فوری Metro Bank داشته باشید. تنها راه درخواست، در شعبه است.

حساب یورو Revolut - بهترین برای بانکداری مبتنی بر برنامه

حساب یورو Revolut یک محصول مستقل نیست که بتوانید برای آن درخواست دهید. این چیزی است که می‌توانید پس از داشتن یک حساب جاری آنلاین استاندارد Revolut به عنوان یک مشتری شخصی، به آن اضافه کنید.

شما باید برای یک حساب Revolut ثبت نام کنید و یک طرح انتخاب کنید، با هزینه‌های ماهانه از ۰ تا ۴۵ پوند در ماه.

پس از ثبت نام، می‌توانید با چند ضربه در برنامه Revolut، یک حساب یورو جدید ایجاد کنید. می‌توانید مانده‌ای را در یورو نگهداری کنید، یورو را به صورت بین‌المللی ارسال کنید و با استفاده از کارت Revolut خود با یورو هزینه کنید.

اگر می‌خواهید پول را به خارج از کشور ارسال کنید، باید بدانید که Revolut برخی هزینه‌های انتقال بین‌المللی را دریافت می‌کند. این هزینه‌ها بسته به جزئیات پرداخت متفاوت است.

شما همچنین یک محدودیت استفاده منصفانه برای تبدیل ارز دریافت خواهید کرد که بالای آن هزینه اعمال می‌شود. همچنین یک افزایش قیمت تبدیل ارز وجود دارد که برای تبدیل‌های ارز انجام شده در آخر هفته نیز اعمال می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر با دپارتمان پرداخت علی بابا پیز تماس حاصل فرمایید.