Airbnb (ایر بی ان بی) چیست و چگونه کار می کند؟

ایربی‌ان‌بی بستری را برای میزبانان فراهم می‌کند تا مهمانان را با فعالیت‌های اقامتی کوتاه مدت و مربوط به گردشگری اسکان دهند.

ایربی‌ان‌بی یک بازارگاه مجازی در زمینهٔ اجارهٔ مکان‌های اقامتی است. ایربی‌ان‌بی از طریق وب‌گاه یا از طریق اپ موبایل برای مشتریان قابل دسترس است. از طریق این سرویس، کاربران می‌توانند محل اقامت، تجارب گردشگری را ترتیب دهند یا املاک خود را برای اجاره قرار دهند. ایربی‌ان‌بی خود هیچ ملکی برای اجاره ندارد. در عوض، با دریافت کارمزد از هر رزرو سود می‌برد.

ایربی‌ان‌بی بستری را برای میزبانان فراهم می‌کند تا مهمانان را با فعالیت‌های اقامتی کوتاه مدت و مربوط به گردشگری اسکان دهند.میهمانان می‌توانند با استفاده از فیلترهایی مانند نوع محل اقامت، تاریخ، مکان و قیمت محل اقامت خود را جستجو کنند و می‌توانند انواع خاصی از خانه‌ها مانند تختخواب و صبحانه، خانه‌های منحصر به فرد و خانه‌های تعطیلات را نیز جستجو کنند.پیش از رزرو، کاربران باید اطلاعات شخصی و پرداخت را ارائه دهند.برخی از میزبانان نیز پیش از پذیرش رزرو، نیاز به اسکن از مشخصات صادرشده توسط دولت دارند.مهمانان می‌توانند با میزبانان از طریق یک سیستم پیامرسانی ایمن گپ بزنند.میزبانان قیمت‌ها و دیگر جزئیات را برای اجاره یا فهرست رویدادهای خود مانند شمار مجاز مهمان، نوع خانه، قوانین و امکانات ارائه می‌دهند.

Airbnb می تواند یک گزینه عالی برای تعطیلات بعدی شما باشد ، مطالعات نشان داده است که میانگین نرخ های  ۲۲Airbnb دلار کمتر از هتل ها است ، اما بستگی به نوع محل اقامت شما و شهری که در آن هستید متفاوت است.