رقبای پی پال برای ارسال پول به خارج از کشور

در مورد ارسال پول بین المللی، پلتفرم های مختلفی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. یکی از محبوب ترین آنها پی پال است. با این حال، PayPal تنها بازیکن در بازی نقل و انتقالات بین المللی و فروش آنلاین نیست. در این مقاله، ما به برخی از رقبای Paypal در همه زمینه ها نگاه می کنیم و نحوه عملکرد هر کدام را در مقایسه با یکدیگر مقایسه می کنیم.

هنگامی که صحبت از نقل و انتقالات بین المللی می شود، چندین گزینه وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. هر یک از این گزینه ها دارای پیشنهادات و زمینه های تخصصی متفاوتی هستند. بیایید نگاهی به آنها بیندازیم.

پی پال

پی پال هنوز هم شاید بزرگترین پلتفرم پرداخت آنلاین جهان است. با این حال، PayPal هنگام تبدیل پول بین ارزهای مختلف، یک نشانه گذاری پنهان دریافت می کند. این نشانه گذاری بین 2.5٪ - 4٪ است. این بدان معناست که وقتی از یک ارز به ارز دیگر پول می‌فرستید، پول با نرخی بین 2.5 تا 4 درصد کمتر از نرخ مبادله متوسط بازار تبدیل می‌شود. این علاوه بر هزینه انتقال بین‌المللی است که بسته به کشوری که از آن ارسال می‌کنید از 0.99 تا 2.99 پوند متغیر است.

 

PayPal همچنین 0.50٪ - 2٪ به اضافه یک کارمزد ثابت اضافی برای هر تراکنشی که از سایر نقاط جهان دریافت می کنید، دریافت می کند.

 

لطفاً توجه داشته باشید که کارمزدها ممکن است برای معاملات تجاری متفاوت باشد. تراکنش‌های شخصی تراکنش‌هایی هستند که از برگه «دوستان و خانواده» جریان «ارسال پول» به حساب PayPal شما شروع می‌شوند یا از دوستان و خانواده‌تان پول دریافت می‌کنند، بدون اینکه تراکنش تجاری اساسی انجام دهید (یعنی پرداخت برای آنها انجام نمی‌شود. خرید کالا یا خدمات یا انجام هرگونه معامله تجاری دیگر).

وایز

وایز یک بازیکن آینده در صنعت نقل و انتقالات بین المللی است که وضعیت موجود را به طرز خوبی بر هم می زند. با بیش از 4 میلیون مشتری و برخی از بهترین خدمات مشتریان موجود، بسیاری از مردم شروع به روی آوردن به Wise کرده اند. هدف وایز ساده است، انتقال پول آسان و ارزان، و عادی کردن خدمات ممتاز.

وایز این کار را با مبادله پول با نرخ متوسط ​​بازار و بدون افزایش قیمت انجام می دهد. کارمزد آنها نیز بسیار کم است و به طور متوسط 0.75٪ است. اکثر نقل و انتقالات فورا ارسال می شوند. استفاده از حساب چند ارزی Wise واقعاً آسان است و به شما امکان می‌دهد به صورت رایگان در بیش از 40 ارز پول نگهداری کنید و دریافت کنید.

اسکریل

Skrill گزینه دیگری برای انجام پرداخت های بین المللی آنلاین است. نرخ ارز آن حدود 3.99٪ است و هزینه نقل و انتقالات داخلی 2٪ ثابت است. با این حال، جذاب ترین چیز در مورد آن این است که نقل و انتقالات بین المللی رایگان است. همچنین کمک می‌کند که حواله‌ها به حساب‌های بانکی شما بین ۲ تا ۳ روز کاری پردازش شود. همه اینها با هم کار می کنند تا آن را واقعاً جذاب کنند

Payoneer

Payoneer یک پلتفرم پرداخت بسیار خوب است. به راحتی برای مشاغل و افراد قابل دسترسی است. برداشت ها را می توان از طریق کارت نقدی Payoneer انجام داد، که به شما امکان می دهد مستقیماً از حساب Payoneer خود پول خرج کنید. آنها دارای نرخ ارز رقابتی 2٪ هستند و برای پرداخت از طریق کارت اعتباری 3٪ دریافت می کنند. در صورت پرداخت به دلار، یورو، پوند و ین، هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنید. تراکنش‌ها از حساب‌های Payoneer به حساب‌های Payoneer آنی هستند و برداشت‌ها به حساب بانکی شما طی ۲ تا ۳ روز کاری پردازش می‌شود. همه اینها Payoneer را به گزینه ای مناسب برای انتقال پول تبدیل می کند.

WorldRemit

WorldRemit برخی از پایین‌ترین نرخ‌های ارز را در بازار اعمال می‌کند، به جز Wise. آنها نرخ ارز 1 تا 1.5٪ را تعیین می کنند، که آن را بسیار رقابتی می کند. با این حال، بسته به کشور گیرنده، ممکن است هزینه ای از 2.99 تا 20.10 پوند در بالای نرخ ارز دریافت شود. نقل و انتقالات در پلتفرم تقریباً فوری است و بین 1 تا 3 روز کاری طول می کشد تا برداشت به حساب بانکی شما پردازش شود.

 

علی بابا پیز دارای شعبه مرکزی در لندن و ایران مفتخر است خدماتی سریع برای پرداخت های ارزی بین المللی با مطابقت کامل قوانین بین المللی برای شما پیشنهاد کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد ارسال و دریافت پول با شماره تماس مجموعه علی بابا پیز تماس حاصل فرمایید.