هزینه کرایه جت خصوصی در انگلستان چقدر است؟

آیا به دنبال اجاره یک جت خصوصی در انگلستان هستید؟ اجاره یک جت خصوصی می تواند به شما در صرفه جویی در زمان کمک کند، یا شاید شما فقط به دنبال حریم خصوصی و راحتی هستید. پرواز درجه یک خوب است، اما با یک جت شخصی، می‌توانید از ترمینال‌های پروازی که گهگاهی طاقت‌فرسا هستند بگذرید.

بیایید به هزینه های استخدام یک جت خصوصی در بریتانیا و نحوه محاسبه هزینه ها نگاه کنیم. ما همچنین نحوه اجاره یک جت خصوصی و مواردی را که هنگام انتخاب ارائه دهنده باید به آن توجه کنیم، توضیح می دهیم.

هزینه کرایه جت خصوصی در انگلستان چقدر است؟

با متغیرهای بسیار زیادی که در هزینه اجاره یک جت خصوصی وجود دارد (که در عرض یک دقیقه به جزئیات بیشتری خواهیم پرداخت)، هیچ راهی برای ارائه تخمین مناسبی برای میانگین هزینه مورد انتظار وجود ندارد. همش بستگی دارد! ابتدا، بیایید به هزینه های اصلی نگاه کنیم.

یکی از اصلی ترین هزینه هایی که باید در نظر گرفت، هزینه ساعتی است. بیایید به نرخ‌های ساعتی چند ارائه‌دهنده مختلف نگاه کنیم تا متوجه میانگین قیمت شویم.

 

در اینجا چند ارائه دهنده بریتانیا و هزینه های شروع اجاره جت خصوصی آنها آورده شده است:

 

چارتر جت خصوصی Air Partner از 4000 پوند در ساعت شروع می شود

قیمت Vistajet از 11000 پوند در ساعت شروع می شود

نرخ ساعتی PrivateFly از 1300 پوند شروع می شود

 

همانطور که می بینید، گزینه هایی برای بودجه های مختلف وجود دارد. مهمترین چیز این است که خودتان مقایسه کنید و بر اساس ویژگی هایی که برای شما مهم هستند تصمیمی آگاهانه بگیرید.

برای ارائه چند مثال دیگر از هزینه‌های پروازهای مختلف، Prestige Jets قیمت‌های زیر را فهرست می‌کند: 

 

پروازهای مسافت کوتاه - لندن به پاریس - از 3000 پوند شروع می شود

پروازهای مسافت متوسط - لندن به نیویورک - از 45000 پوند شروع می شود

پروازهای راه دور - لندن به سیدنی - از 150000 پوند شروع می شود

 

اگر به نرخ های ساعتی برگردیم، این نرخ ها بر اساس اندازه جتی که اجاره می کنید متفاوت است. به طور کلی، جت های خصوصی کوچک، متوسط و بزرگ وجود دارد.

 

جت شخصی کوچک

جت های خصوصی کوچک معمولاً حدود 4-6 نفر را در خود جای می دهند. این هواپیماهای کوچکتر نیز برد پروازی کوتاه تری دارند، حدود 1000 تا 1800 مایل. برای زمینه - پاریس، مقصدی محبوب برای پروازهای خصوصی، حدود 200 مایل از لندن فاصله دارد.

هزینه کرایه جت خصوصی PrivateFly برای جت های کوچک آنها حداقل 1300 پوند در ساعت است. اکثر ارائه دهندگان هزینه های خود را به صورت آنلاین منتشر نمی کنند، اما به نظر می رسد هزینه های شروع آنها یکی از ارزان ترهایی است که ما پیدا کردیم.

جت شخصی متوسط

جت‌های خصوصی متوسط معمولاً حدود 8 تا 12 نفر را در خود جای می‌دهند و می‌توانند به طور متوسط حدود 2000 تا 3000 مایل قبل از نیاز به سوخت‌گیری پرواز کنند.

PrivateFly برای جت های خصوصی متوسط خود حداقل 1350 تا 2989 پوند در ساعت هزینه می گیرد.

 

جت شخصی بزرگ 

جت‌های خصوصی بزرگ معمولاً می‌توانند تا ۲۰ نفر را در خود جای دهند و می‌توانند پروازهای طولانی‌تری داشته باشند. جت های دوربرد برای پروازهای مستقیم بین قاره ها عالی هستند، زیرا نیازی به توقف سوخت گیری ندارند.

PrivateFly برای جت خصوصی دوربرد خود حداقل 4504 پوند در ساعت دریافت می کند. نرخ ساعتی جت های برد بسیار دور آنها 5641 پوند است.

برنامه های عضویت

یکی از راه‌های کاهش هزینه‌های کرایه جت خصوصی، پیوستن به یک برنامه عضویت است، اگر قصد دارید مرتباً به صورت خصوصی پرواز کنید. بسیاری از ارائه دهندگان این موارد را ارائه می دهند، البته برنامه ها در ارائه دهندگان خدمات مختلف متفاوت است.

بنابراین، یکی را انتخاب کنید که با نیازهای شما مطابقت داشته باشد.

برای مثال، برنامه‌های کارت جت Air Partners و PrivateFly به شما امکان می‌دهند به جای قیمت واقعی بازار، نرخ ثابت ساعتی بپردازید. عضویت ها همچنین با مزایای دیگری مانند مدیر حساب شخصی، شرایط رزرو و لغو بهتر، و دسترسی اولویت به جت خصوصی انتخابی شما همراه هستند.

 

 

پروازهای پای خالی چارتر جت خصوصی چیست؟

یک راه دیگر برای دریافت تخفیف بزرگ در پروازهای خصوصی وجود دارد. و این پرواز در یک پرواز با پای خالی است. بسته به ارائه دهنده و همچنین شرایط خاص پرواز (مانند فصلی)، می‌توانید این پروازها را تا ۷۵ درصد ارزان‌تر دریافت کنید.⁹

همانطور که ممکن است از کلمه "خالی" حدس بزنید، این پروازهای چارتر خصوصی هستند که مسافر ندارند. گاهی اوقات پروازهایی مانند این برای جابجایی جت ها از یک فرودگاه به فرودگاه دیگر یا بازگشت برای چارتر ضروری است.

برنامه های عضویت قبلی را به خاطر دارید؟ برخی از آنها می توانند به صورت رایگان به پروازهای خالی دسترسی داشته باشند.

 

پروازهای خالی می تواند سفر به صورت خصوصی را بسیار معقول کند، اگر پرواز را برای چند نفر دریافت کنید. معمولاً کل جت را با قیمت ثابتی برای خود می گیرید و در صورت تمایل می توانید تمام صندلی ها را پر کنید. بسته به شرایط، این بدان معناست که شما ممکن است همان هزینه ای را بپردازید که در سفرهای تجاری یا فرست کلاس پرداخت می کنید.

 

می‌توانید با جستجو در وب‌سایت‌های گوگل یا اپراتورهای چارتر جت، پروازهای خالی را پیدا کنید. به عنوان مثال، Fly Victor به شما امکان می دهد برای هشدارهای پروازهای خالی ثبت نام کنید. یا می‌توانید برنامه Catch a Jet را دانلود کنید، که وقتی یک پرواز خالی در مسیر شما در دسترس است، اعلان‌های فشاری را برای شما ارسال می‌کند.

خوب است در نظر داشته باشید که گاهی اوقات این پروازها لغو می شوند. و چون پرواز تجاری نیست، شرکت چارتر مسئولیتی برای یافتن پرواز جایگزین ندارد.

یکی دیگر از مواردی که باید در نظر گرفت این واقعیت است که شما فقط می توانید با یک پای خالی پرواز کنید.

 

قیمت چارتر جت شخصی چگونه محاسبه می شود؟

چند چیز متفاوت است که هزینه کرایه جت خصوصی را تشکیل می دهد. همانطور که قبلا دیدیم، جت های خصوصی ساعتی قیمت گذاری می شوند. به طور کلی، این بدان معناست که هر چه بیشتر پرواز کنید، هزینه بیشتری خواهید پرداخت.

عوامل اصلی تعیین کننده قیمت، اندازه جت، تعداد افراد در پرواز و طول پرواز است.

 

برای اطلاعات بیشتر با دپارتمان سفرهای ویژه علی بابا پیز تماس حاصل فرمایید.