بهترین سیم کارت های بین المللی برای سفر در اروپا

برنامه ریزی یک ماجراجویی اروپایی؟ اگر طرح سیم کارت شما رومینگ بین‌المللی ارائه نمی‌دهد، ممکن است نیاز به دریافت یک سیم کارت جدید داشته باشید. در غیر این صورت، ممکن است نتوانید در خارج از کشور از تلفن خود استفاده کنید.

در اینجا بهترین سیم کارت های بین المللی برای سفر به اروپا را بررسی می کنیم. این شامل نحوه و مکان خرید نیز می شود.

از کجا سیم کارت بین المللی برای اروپا بخریم

قبل از شروع به بررسی ارائه دهندگان و بسته ها، مفید است که بدانید دقیقاً کجا می توانید سیم کارت های بین المللی را برای اروپا خریداری کنید.

خبر خوب این است که شما چندین گزینه متفاوت دارید:

خرید آنلاین سیم کارت مسافرتی - فروشگاه هایی مانند Amazon، BestBuy، Walmart و SimOptions مکان های خوبی برای شروع جستجوی شما هستند.

یک سیم کارت اروپایی را در فروشگاه یا فرودگاه بخرید - باید بتوانید آنها را در فرودگاه های بین المللی یا فروشگاه هایی مانند Walmart، Walgreens و 7-Eleven پیدا کنید.

خرید اینترنتی سیم کارت ابتدا بررسی کنید که آیا تلفن همراه شما با سیم کارت های الکترونیکی (که سیم کارت های مجازی بدون نیاز به تعویض سیم کارت فیزیکی هستند) سازگار است یا خیر. اگر چنین است، می‌توانید بسته‌های eSIM برای اروپا را در سایت‌هایی مانند Airalo و Holafly خریداری کنید.

پس از ورود به اروپا سیم کارت خود را بخرید. می‌توانید آنها را از فرودگاه‌های بین‌المللی و برخی از فروشگاه‌ها از جمله Orange، Vodafone، Movistar، SFR یا Three استفاده کنید.

آیا می توانم سیم کارت اروپایی در ایالات متحده دریافت کنم؟

بله، قبل از سفر می توانید سیم کارت های بین المللی اروپا را خریداری کنید. با این حال، جوانب مثبت و منفی برای این گزینه وجود دارد.

واضح ترین مزیت این است که شما می توانید بلافاصله از تلفن خود در اروپا استفاده کنید، بدون اینکه نیازی به پیدا کردن و خرید سیم کارت داشته باشید. شما می توانید به جای خرید اولین چیزی که در یک فرودگاه اروپایی می بینید، قیمت ها را مقایسه کنید.

با این حال، همیشه ارزان ترین راه برای تهیه سیم کارت مسافرتی نیست. خرید یک سیم کارت در فرودگاه معمولاً گران‌ترین گزینه است و به دنبال آن سیم‌کارت را از فروشگاه تهیه کنید. برنامه های رومینگ ارائه شده توسط اپراتور شما نیز بسیار پرهزینه هستند.

آیا گوشی من با سیم کارت های بین المللی سازگار خواهد بود؟

مهمترین کاری که باید قبل از خرید سیم کارت جدید انجام دهید این است که بررسی کنید که آیا گوشی شما آنلاک است یا خیر. می توانید این کار را با تماس با شرکت مخابراتی خود انجام دهید.

بهترین سیم کارت بین المللی برای اروپا چیست؟

اکنون، بیایید 5 بهترین سیم کارت اعتباری بین المللی برای اروپا را بررسی کنیم، که شامل چند سیم کارت الکترونیکی نیز می شود. این باید به شما کمک کند تا بهترین گزینه را برای سفر، تلفن همراه و بودجه خود پیدا کنید.

1: سیم کارتOrange Holiday Europe

این سیم کارت از شبکه تلفن همراه 4G فرانسه Orange به صورت سیم کارت استاندارد و eSIM موجود است.

برای هزینه 49.90 دلار، در اینجا چیزی است که دریافت خواهید کرد:

اعتبار 14 روزه

پوشش - 30 کشور اتحادیه اروپا

20 گیگابایت اینترنت 4G

تماس و پیامک نامحدود در اروپا

2 ساعت تماس جهانی و 1000 پیامک جهانی - بنابراین می توانید با مردم در سراسرجهان تماس بگیرید و پیامک ارسال کنید.

این سیم کارت به دلیل اعتبار 14 روزه برای تعطیلات در اروپا ایده آل است. 

2: SIM/eSIM اروپایی را خریداری می کند

یکی دیگر از شبکه های فرانسوی، Bouygues Telecom، انتخاب یک سیم کارت یا eSIM را با هزینه 39.90 یورو (حدود 44 دلار) ارائه می دهد.

به طور بالقوه می تواند ارزش بهتری نسبت به سیم کارت Orange Holiday Europe داشته باشد، زیرا دارای دوره اعتبار طولانی تر، پوشش کشور گسترده تر و داده های بیشتری است.

این چیزی است که به دست می آورید:

اعتبار 30 روزه

پوشش - 52 کشور اروپایی

30 گیگابایت اینترنت 4G

تماس و پیامک نامحدود در سراسر اروپا

اعتبار 25 یورویی رایگان برای تماس ها و پیامک های بین المللی

راهنمای گردشگری رایگان، به‌علاوه برچسب و جاکلیدی سوغاتی.

می توانید از سیم کارت الکترونیکی یا فیزیکی انتخاب کنید. Bouygues Telecom تحویل جهانی ارائه می دهد، اما هر دو نوع سیم کارت فقط در اروپا قابل فعال شدن هستند.

3:   10PAYG گیگابایت

بسته 10 گیگابایتی PAYG Data Pack از شبکه سه بریتانیا گزینه مقرون به صرفه تری برای کسانی است که به انبوهی از داده ها برای سفر خود نیاز ندارند. با هزینه 24.90 دلار از SimOptions، دریافت خواهید کرد:

اعتبار 30 روز پس از فعال شدن

پوشش - 49 کشور در اروپا

10 گیگابایت داده 3G/4G/5G در اروپا

تماس ها و پیامک های نامحدود در اروپا

انتخاب فرمت های استاندارد، میکرو و نانو سیم کارت.

این شامل هیچ تماس یا پیامکی در خارج از اروپا نیست، بنابراین نمی‌توانید با این سیم‌کارت با خانه تماس بگیرید. با این حال، می توانید تماس ها و پیامک ها را به صورت رایگان دریافت کنید.

4: کارت O2 Go4

این سیم کارت O2 جمهوری چک معامله ای مشابه با سیم کارت قبلی در لیست ما ارائه می دهد. با 24.90 دلار، دریافت خواهید کرد:

30 روز اعتبار اعتبار پس از فعال شدن

پوشش - تمام کشورهای اروپایی

10 گیگابایت داده 3G/4G در اروپا

انتخاب فرمت های استاندارد، میکرو و نانو سیم کارت.

50 کرون چک (CZK) اعتبار برای تماس و پیامک به شماره های محلی در اروپا - این حدود 2 دلار آمریکا است.

بنابراین با صرف هزینه ناچیز 2 دلاری برای تماس و پیامک، این یک سیم کارت فقط داده است. اگر فقط می خواهید آنلاین شوید (و البته، می توانید از واتساپ و برنامه های مشابه برای پیام رسانی استفاده کنید)، این یک گزینه بودجه مناسب است.

5: Airalo Eurolink eSIMs

اگر می خواهید به سرعت در اروپا آنلاین شوید، eSIM راه حلی است - البته اگر تلفن شما از eSIM پشتیبانی می کند.

سیم‌کارت‌های Eurolink Airalo دارای انواع بسته‌های اعتباری و داده‌ای هستند - همه در وب‌سایت Airalo موجود است.

به عنوان مثال، می توانید 1 گیگابایت داده به مدت 7 روز با 5 دلار آمریکا دریافت کنید.

در مقیاس بالا، می‌توانید ۱۰۰ گیگابایت داده به مدت ۱۸۰ روز با قیمت ۱۸۵ دلار دریافت کنید. این می تواند گزینه خوبی برای مهاجرت به شهرهای اروپایی برای کار یا تحصیل باشد.

اینها سیم‌کارت‌های الکترونیکی فقط داده‌ای هستند که ۳۹ کشور اروپایی را پوشش می‌دهند.

 

نتیجه گیری

بنابراین، کدام سیم کارت برای اروپا بهترین است؟ همه چیز بستگی به مدت زمان رفتن و نحوه استفاده از تلفن خود دارد. و البته، به چه مقدار داده نیاز دارید.

خبر خوب این است که همه گزینه‌های موجود در لیست ما در سراسر اروپا پوشش دارند، بنابراین باید در هر کجا که می‌روید کار کنند.

 

سوالات متداول

چگونه می توانم یک سیم کارت بین المللی در اروپا دریافت کنم؟

هنگامی که وارد اروپا شدید، باید بتوانید از فروشگاه های تلفن یا فرودگاه سیم کارت بخرید. فقط به خاطر داشته باشید که این ممکن است ارزان ترین راه برای دریافت سیم کارت بین المللی نباشد.

 

آیا برای هر کشوری در اروپا به سیم کارت نیاز دارید؟

نه، همه گزینه‌های موجود در فهرست ما دارای پوشش سراسری اروپا هستند، بنابراین می‌توانید از آن‌ها در هر یک از کشورهای فهرست‌شده توسط ارائه‌دهنده استفاده کنید.