لیستی از بانک های برتر سنگاپور

اگر قصد دارید برای کار، تحصیل یا بازنشستگی به سنگاپور نقل مکان کنید، ممکن است داشتن یک حساب بانکی در آنجا مفید باشد.
یکی از اولین مراحل افتتاح حساب بانکی در سنگاپور، انتخاب بانک است. برای راهنمای کامل ۱۰ بانک برتر سنگاپور، همراه با تعداد انگشت شماری از گزینه های غیربانکی، در ادامه مطلب بخوانید.

بانکداری در سنگاپور (یک مرور کلی)

سنگاپور یکی از شلوغ ترین و بهترین مراکز بانکی جهان است و این بخش سهم قابل توجهی در اقتصاد این کشور دارد. تعداد زیادی بانک برای انتخاب وجود دارد، از جمله بانک های کامل، بانک های عمده فروشی و بانک های محلی، اما تعداد زیادی بانک های خارجی هستند.

باز کردن یک حساب بانکی بسیار ساده است، چه تبعه سنگاپور، مقیم دائم یا خارجی باشید. در اینجا اسنادی وجود دارد که احتمالاً به آنها نیاز دارید:

مدرک شناسایی، مانند پاسپورت شما

اثبات آدرس

گواهی اقامت مالیاتی

گواهی اشتغال / تحصیل در سنگاپور / کارت بازدید وابسته یا طولانی مدت.

اینکه بتوانید به صورت آنلاین حساب باز کنید یا نه بستگی به بانک دارد. اگر یک Singpass (هویت دیجیتال برای ساکنان سنگاپور) دارید، این فرآیند را آسان و سریع خواهید یافت.

از نظر کارمزد، حساب‌های جاری در سنگاپور با برخی هزینه‌های خدمات همراه است. اینها عمدتاً در صورتی که حساب شما کمتر از موجودی مشخصی باشد، شارژ می‌شوند، اما در شرایط دیگر (مانند افراد جوان یا مشتریان جدید) نیز می‌توان از آنها صرفنظر کرد.

هزینه دیگری که باید مراقب آن باشید، برای نقل و انتقالات بین المللی است، اگر نیاز به بازگرداندن پول به بریتانیا یا جاهای دیگر دارید. مانند بسیاری از کشورها، بانک‌های سنگاپور تمایل دارند برای ارسال پول به خارج از کشور، کارمزد بالایی دریافت کنند.

 

۱۰ بانک برتر سنگاپور

اکنون، بیایید نگاهی به برخی از گزینه های شما در مورد انتخاب بانک در سنگاپور بیاندازیم.

در اینجا برخی از بزرگترین و محبوب ترین بانک های کشور آورده شده است:

DBS

DBS که قبلاً به عنوان بانک توسعه سنگاپور شناخته می شد، بزرگترین بانک در این کشور است. همچنین یکی از بزرگترین در آسیای جنوب شرقی است.

DBS طیف وسیعی از حساب ها، کارت، بیمه، وام و سایر خدمات مالی را برای مشتریان شخصی در سنگاپور ارائه می دهد. این شامل حساب محبوب DBS Multiplier آن نیز می‌شود که بر اساس درآمد و تراکنش‌های شما سطوح مختلفی از بهره را ارائه می‌دهد.

این کارمزد خدمات کمی دارد، اما اگر زیر سن خاصی هستید یا می‌توانید حداقل شرایط موجودی را داشته باشید، قابل چشم پوشی است.

DBS همچنین خدمات بانکداری SME و شرکتی، مدیریت ثروت و بانکداری خصوصی را ارائه می دهد.

OCBC

شرکت بانکداری خارج از کشور چین (OCBC) یکی از بزرگترین موسسات مالی در بازار سنگاپور و مالزی است. بانکداری شخصی، برتر و تجاری را همراه با طیف گسترده ای از خدمات مالی دیگر ارائه می دهد.

اگر به یک حساب بانکی روزمره علاقه دارید، حساب OCBC ۳۶۰ می تواند ارزش بررسی را داشته باشد. اگر شرایط خاصی را برای خرج کردن، پس انداز، پرداخت حقوق و خارج کردن سایر محصولات OCBC داشته باشید، به موجودی شما سود پرداخت می کند.³

یک سپرده اولیه قابل مدیریت و یک کارمزد ناچیز برای پایین آمدن کمتر از حداقل نیاز موجودی وجود دارد.

OCBC همچنین دارای حساب ها، کارت ها و راه حل های اختصاصی برای SME ها، شرکت های بزرگتر و مشتریان شرکتی است.

UOB

بانک یونایتد خارج از کشور (UOB) یکی دیگر از بانک های بزرگ محلی سنگاپور است، اگرچه در بسیاری از کشورهای دیگر در سراسر جهان نیز حضور دارد.

UOB حساب های جاری و پس انداز، کارت، وام، بیمه و بسیاری از خدمات دیگر را برای مشتریان شخصی ارائه می دهد. این شامل UOB One Account است، یک حساب سودآور که برای استفاده روزمره طراحی شده است. برای به دست آوردن علاقه، فقط باید یک آستانه هزینه ماهانه را برآورده کنید، با این گزینه که با انجام سایر اهداف، سود بیشتری کسب کنید.

این حساب همراه با کارت نقدی ارائه می‌شود، دارای حداقل سپرده اولیه و کارمزد کمی برای پایین آمدن از موجودی مشخص است.

UOB همچنین دارای طیف گسترده ای از خدمات بانکی تجاری، تجاری و نهادی است. به علاوه، راه حل های مدیریت ثروت و بانکداری خصوصی.

بانک سنگاپور

یکی از زیرمجموعه های OCBC، بانک سنگاپور یک بانک خصوصی با حضور جهانی است. تمرکز آن بر مدیریت ثروت برای افراد است و طیف وسیعی از بانکداری خصوصی و راه حل های برنامه ریزی ثروت سفارشی را ارائه می دهد. این شامل راه حل های ایجاد و حفظ دارایی، سرمایه گذاری های جایگزین و پایدار و راه حل های اعتباری است.

سیتی بانک سنگاپور

اولین بانک متعلق به ایالات متحده که در سال ۱۹۰۲ در سنگاپور راه اندازی شد، سیتی بانک سنگاپور امروزه دارای شبکه گسترده ای از شعب و دستگاه های خودپرداز در سراسر کشور است.

مشتریان شخصی می توانند از میان طیف قابل توجهی از حساب ها، از جمله حساب های ارز خارجی، انتخاب کنند. یک انتخاب محبوب، حساب اول ثروت سیتی است که با خرج کردن، سرمایه گذاری، بیمه، وام گرفتن و پس انداز، سود بیشتری را ارائه می دهد. این حساب همراه با کارت نقدی است و هیچ کارمزد ATM ندارد (در خودپردازهای سیتی بانک).

سیتی بانک همچنین طیف وسیعی از خدمات دیگر از جمله مدیریت ثروت، بانکداری جهانی، بیمه، سرمایه گذاری و محصولات را برای مشاغل ارائه می دهد.

HSBC

یکی از قدیمی ترین بانک های سنگاپور، بانک بین المللی HSBC خدمات بانکی را برای هر نوع مشتری ارائه می دهد.

برای مشتریان شخصی، به ویژه آنهایی که تازه وارد سنگاپور شده اند، یک گزینه محبوب، حساب هر روز جهانی HSBC است.

این حساب به شما امکان خرید، خرج کردن و برداشت پول نقد به چند ارز و همچنین ارسال پول بین المللی با انتقال پول HSBC را می دهد. همچنین گزینه ای برای کسب پاداش با جمع کردن حساب، کارت های نقدی و اعتباری خود با هم وجود دارد.

HSBC همچنین بانکداری تجاری را برای شرکت های کوچک و متوسط، مشاغل بین المللی و شرکت های بزرگ ارائه می دهد.

استاندارد چارترد سنگاپور

با سابقه ای در سنگاپور به سال ۱۸۵۹، استاندارد چارترد اکنون شبکه ای از شعب در سراسر کشور دارد.

بانکداری شخصی، اولویت دار و تجاری و همچنین مدیریت ثروت و راه حل های بانکی بین المللی را ارائه می دهد.

اگر دنبال یک حساب کاربری روزمره هستید، استاندارد Chartered Bonus Saver می‌تواند ارزش بررسی را داشته باشد. اگر حقوق خود را اعتبار دهید، هزینه کنید و صورتحساب ها را بپردازید، به اضافه سود پاداش در صورت دریافت بیمه یا محصول سرمایه گذاری، به موجودی شما سود پرداخت می کند. همچنین دارای یک ویژگی چند ارزی است که می توانید آن را فعال کنید.

هزینه خدمات ماهانه وجود ندارد، اما اگر کمتر از حداقل موجودی باشید، هزینه کمی وجود دارد

کسب و کارها می توانند از میان حساب ها، راه حل های مدیریت پول نقد، سرمایه گذاری ها، سپرده های مدت دار و طیف وسیعی از خدمات دیگر را انتخاب کنند.

می بانک

Maybank متعلق به مالزی طیف کاملی از خدمات بانکی را در سراسر سنگاپور و همچنین اندونزی و کشور اصلی مالزی ارائه می دهد.

دارای تعداد زیادی حساب جاری و پس انداز برای مشتریان شخصی از جمله حساب جاری PremierOne است. اگر موجودی شما به زیر آستانه معینی برسد، این حداقل سپرده افتتاحیه، کارمزد ماهانه کوچک و کارمزد کوچک «پایین‌تر» دارد. در ازای آن، یک کارت نقدی، بدون کارمزد ATM (در خودپردازهای Maybank) و سود پولتان دریافت خواهید کرد.

Maybank همچنین راه‌حل‌های مدیریت ثروت و بانکداری خصوصی/برترین، به‌علاوه بانکداری تجاری مناسب برای شرکت‌های کوچک و متوسط و مشتریان تجاری ارائه می‌دهد.

BNP Paribas

BNP Paribas سنگاپور، بخشی از یک گروه بانکی بزرگ بین المللی، خدمات اختصاصی را برای مشتریان و موسسات شرکتی ارائه می دهد. همچنین دارای راه حل های مدیریت ثروت و دارایی و همچنین خدمات بانکی جهانی است. این حساب شخصی یا کارتی برای افراد در دسترس ندارد.

RHB سنگاپور

بانک RHB یک بانک جهانی است که به دلیل تعهد خود به ارائه خدمات عالی به مشتریان شناخته شده است. این بانکداری شخصی، برتر و تجاری و همچنین راه حل های مدیریت دارایی را ارائه می دهد.

یک گزینه خوب برای مشتریان شخصی در RHB، حساب جاری سه گانه آن است که برای بانکداری روزمره ایده آل است. سود موجودی شما، بانکداری تلفن همراه و دسترسی آسان به پول شما را ارائه می دهد، همه اینها بدون سپرده اولیه و بدون کارمزد ماهانه (مگر اینکه موجودی شما کمتر از یک آستانه خاص باشد).

این بانک همچنین دارای وام، بیمه و محصولات سرمایه گذاری، به علاوه بانکداری برتر، حساب های تجاری و وام های تجاری است.

 

برای اطلاعات بیشتر با شماره علی بابا پیز دپارتمان پرداخت پرداخت بین المللی تماس حاصل فرمایید.