لیستی از بانک های برتر در ایالات متحده

آیا قصد دارید از کشورتون به ایالات متحده مهاجرت کنید؟ یکی از اولین چیزهایی که باید بدانید این است که چگونه پول خود را به دلار آمریکا مدیریت خواهید کرد.

ممکن است بخواهید یک حساب بانکی در ایالات متحده باز کنید، اما با کدام بانک باید مراجعه کنید؟ لیستی از بانک های برتر، به علاوه اطلاعات مربوط به هر یک از محبوب ترین حساب های جاری آنها را بخوانید.

اما اجازه دهید با معرفی سریع سیستم بانکی ایالات متحده شروع کنیم.

بانکداری در ایالات متحده (یک مرور کلی)

ایالات متحده با بیش از ۴۱۰۰ بانک تجاری و پس انداز، یکی از بالاترین تمرکز بانک ها را در جهان دارد. اکثر آنها توسط شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) بیمه شده اند.

بازار بانکداری ایالات متحده تحت تسلط چهار نام بزرگ است - JPMorgan Chase، Bank of America، Wells Fargo، و Citigroup. اینها همچنین برخی از بزرگترین بانک های جهان هستند، نه فقط در ایالات متحده.

برای افتتاح حساب بانکی در ایالات متحده، معمولاً باید مقیم ایالات متحده باشید و موارد زیر را ارائه دهید:

آدرس کامل ایالات متحده، اطلاعات تماس و سایر جزئیات شخصی شما

گواهینامه رانندگی یا پاسپورت شما

مدارک مهاجرت شما (یعنی ویزای معتبر یا گرین کارت)

شماره تامین اجتماعی شما (SSN) یا شماره شناسایی مالیات دهندگان فردی (ITIN)

پرداخت سپرده افتتاحیه (برای حساب های پس انداز).

بسیاری از بانک‌های ایالات متحده هزینه‌های خدمات ماهانه را برای حساب‌های جاری خود دریافت می‌کنند، اگرچه اگر شرایط خاصی را داشته باشید، اغلب از این هزینه‌ها صرفنظر می‌شود. شما باید بتوانید پول نقد را به صورت رایگان از دستگاه های خودپرداز بانک خود برداشت کنید، اما سایر دستگاه های خودپرداز احتمالاً کارمزد دریافت می کنند.

و مانند بانک‌های سایر کشورها، بانک‌های ایالات متحده تمایل دارند برای انتقال پول بین‌المللی کارمزد بالایی دریافت کنند.

جی پی مورگان چیس

بزرگترین بانک در ایالات متحده، بانک "Chase" طیف وسیعی از حساب ها را برای بانکداری روزمره، کودکان و دانش آموزان و همچنین کاربران ممتاز ارائه می دهد.

محبوب ترین حساب جاری (جاری) آن Chase Total Checking است که برای افتتاح حساب به حداقل سپرده نیازی ندارد. هزینه ماهانه وجود دارد، اما اگر بتوانید مبلغ مشخصی را هر ماه واریز کنید، از آن صرفنظر می شود.

بانک چیس همچنین خدماتی را برای مشاغل ارائه می دهد، از جمله حساب های جاری، کارت های اعتباری، خدمات پردازش کارت اعتباری و غیره.

بانک آمریکا

بانک آمریکا که در لیست بزرگترین بانک های آمریکا پس از جی پی مورگان چیس قرار دارد، دارای یک شبکه شعبه بزرگ است. این یک محصول اصلی را برای بانکداری مصرف کننده ارائه می دهد

-مزیت

اما می توانید یکی از سه حساب جاری را در زیر چتر Advantage انتخاب کنید. اینها هستند:

 پلاس برای بانکداری روزمره

 SafeBalance، یک حساب دیجیتال، انعطاف پذیر 

Advantage Relationship، که مملو از مزایا است

هر سه کارمزد ماهانه دارند، اما در صورتی که شرایط پرداخت یا حداقل موجودی را داشته باشید، می‌توان از آن صرفنظر کرد.

ولز فارگو

یکی از قدیمی‌ترین بانک‌های ایالات متحده، ولز فارگو نیز یکی از بزرگترین بانک‌های آن است که هزاران شعبه در سراسر کشور دارد.

محبوب ترین حساب آن Everyday Checking است که می توانید آن را با حداقل سپرده باز کنید. یک کارمزد ماهانه وجود دارد، اما می‌توانید با رعایت حداقل الزامات سپرده در هر ماه از آن جلوگیری کنید.

Wells Fargo همچنین راه حل های بانکی را برای مشاغل کوچک و مشتریان تجاری ارائه می دهد. این شامل چک کردن حساب ها، کارت های اعتباری، خدمات بازرگان و موارد دیگر می شود.

سیتی بانک

آخرین مورد از چهار بانک بزرگ در ایالات متحده، سیتی بانک است که دارای شبکه بزرگی از دستگاه های خودپرداز بدون کارمزد در سراسر کشور است.

یک گزینه محبوب در سیتی بانک، حساب چک کردن  آن است. این یک حساب دیجیتال با کارمزد ماهیانه اندک است که در چند ماه اول از آن صرفنظر شده است و برای هر ماه دیگر می توانید حداقل شرایط سپرده را برآورده کنید.

اگر کسب‌وکاری دارید، می‌توانید از میان تعداد انگشت شماری از حساب‌های جاری در سیتی بانک انتخاب کنید - هر کدام متناسب با نیازهای شرکت‌هایی با اندازه‌های مختلف.

بانک ایالات متحده

بانک ایالات متحده با هزاران شعبه و یکی از بزرگترین شبکه های خودپرداز در کشور ، مطمئناً ارزش توجه دارد.

حساب های جاری آن شامل بانک هوشمند است، یک حساب سودآور که می تواند از طریق برنامه بانکداری تلفن همراه مدیریت شود. کارمزد ماهیانه دارد، اما اگر بتوانید حداقل موجودی ماهانه را حفظ کنید، از این کار صرفنظر می‌شود.

بانک ایالات متحده همچنین طیف گسترده ای از خدمات را برای مشاغل ارائه می دهد. این شامل چک کردن حساب‌ها، کارت‌های اعتباری، وام‌ها و خدمات پرداخت، همراه با راه‌حل‌هایی برای مشتریان شرکت‌های بزرگ است.

بانک PNC

بانک PNC که از ادغام دو بانک تاسیس شده در پنسیلوانیا در سال ۱۹۸۳ به وجود آمد، امروزه دارای شعبه گسترده و شبکه خودپرداز در چندین ایالت است.

پیشنهاد حساب جاری آن Virtual Wallet نامیده می شود که در تعدادی «بسته» از جمله چک هزینه، چک ذخیره و حساب های پس انداز با هم موجود است. کارمزد ماهیانه کمی وجود دارد که در صورت واریز مبلغ مشخصی در هر ماه به حساب، قابل چشم پوشی است.

مانند بسیاری از بانک های دیگری که تاکنون به آنها نگاه کرده ایم، PNC Bank راه حل های بانکی اختصاصی را برای مشاغل کوچک ارائه می دهد. این شامل چک کردن حساب ها، راه حل های پرداخت، کارت های اعتباری تجاری و ابزارهای تجاری مفید است.

بانک گلدمن ساکس

یکی از بزرگترین بانک های سرمایه گذاری جهان، بانک گلدمن ساکس نیز برای مشتریان شخصی پیشنهاد دارد.

این یک حساب پس انداز آنلاین با بازده بالا است که در آن سپرده ها توسط FDIC محافظت می شود (تا مبلغ معین). بانک** در حال حاضر حساب های جاری ارائه نمی دهد.**

Truist Bank

یکی از بانک های تجاری پیشرو کشور، Truist Bank، مقر آن در کارولینای شمالی است، اما دارای شبکه ای از شعب و دستگاه های خودپرداز در چندین ایالت دیگر است.

یکی از محبوب‌ترین حساب‌های آن برای مشتریان شخصی Truist One Checking است که حداقل نیاز به سپرده اولیه دارد. این کارمزد ماهیانه دارد، اما پنج راه مختلف وجود دارد که می‌توان از آن صرفنظر کرد.

Truist همچنین راه حل های بانکداری تجاری ساده ای را برای استارت آپ ها و سازمان های کوچک ارائه می دهد. این شامل چک کردن حساب‌ها، کارت‌های اعتباری، وام، بیمه، خدمات بازرگان و غیره است.

Capital One

کپیتال وان که دفتر مرکزی آن در ویرجینیا قرار دارد، دارای یک شبکه شعبه نسبتاً کوچک است - اگرچه شبکه خودپرداز بدون کارمزد آن بزرگ است.¹۰ این بانک ابزارهای بانکداری دیجیتالی چشمگیر نیز دارد.

محبوب‌ترین پیشنهاد بانک، حساب ۳۶۰ چکی آن است، یک حساب آنلاین بدون کارمزد ماهانه.¹⁰

برای مشاغل، Capital One حساب های چک و پس انداز را ارائه می دهد. به علاوه، محصولات وام، خدمات بازرگان، راه حل های مدیریت سرمایه و بسیاری موارد دیگر.

بانک تی دی

آخرین مورد از ۱۰ بانک برتر ایالات متحده، TD Bank است که خود را به عنوان "راحت ترین بانک آمریکا" توصیف می کند.

محبوب ترین حساب TD Bank، TD Convenience Checking است که حداقل نیاز روزانه به موجودی پایین و بانکداری رایگان همراه دارد. هزینه خدمات ماهانه وجود دارد، اما فقط با حفظ حداقل موجودی در حسابتان از این هزینه صرفنظر می شود.

بانک TD همچنین راه حل هایی را با هدف مشاغل کوچک، مشتریان تجاری و سرمایه گذاران ارائه می دهد. برای شرکت های کوچک و متوسط، این شامل حساب های جاری، وام ها و خطوط اعتباری، کارت های اعتباری و خدمات پرداخت تجاری است.

 

بهترین حساب های بانکی آنلاین و جایگزین ها در ایالات متحده

در کنار بانک‌های سنتی، بانک‌های آنلاین و جایگزین‌هایی نیز در ایالات متحده فعالیت می‌کنند. برخی از محبوب ترین ها عبارتند از:

 

Revolut - یک برنامه مالی همه کاره با کارت نقدی و خدمات بانکی.

SoFi - یک حساب جاری آنلاین بیمه شده توسط FDIC.

Curve - یک برنامه مالی که همه کارت های شما را در یک مکان به هم متصل می کند.

Chime - یک فین تک با برنامه بانکی، حساب جاری و کارت نقدی بدون کارمزد.

wise - پول برای اینجا، آنجا و همه جا

 

این آن را برای مسافران، مهاجران، دانشجویان خارج از کشور و هر کس دیگری که یک زندگی بین المللی دارد ایده آل می کند.

 

برای اطلاعات  بیشتر با دپارتمان پرداخت بین المللی علی بابا پیز تماس حاصل فرمایید.

 

منابع مورد استفاده برای این مقاله:

Statista - صنعت بانکداری ایالات متحده - آمار و حقایق

فوربس - بزرگترین بانک های ایالات متحده

Chase - تعقیب و گریز حساب های جاری

Wells Fargo - مقایسه حساب های جاری

سیتی - یک حساب جاری باز کنید

بانک ایالات متحده - چک کردن حساب ها

بانک ایالات متحده - بانک هوشمندانه چک می کند

PNC - کیف پول مجازی

Truist - حساب چکی Truist One

سرمایه یک - ۳۶۰ حساب جاری

TD Bank - چک کردن حساب ها