بهترین وب سایت های خرید آنلاین

خرید آنلاین در سال‌های اخیر از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و به روش ترجیحی بسیاری از مشتریان برای خرید تبدیل شده است.
این راحت ترین راه برای تحویل گرفتن تمام کالاهای مورد نیاز درب منزل است. چه بخواهید مواد غذایی در آخر هفته برای سفارش دهید یا یک پهپاد جدید و پیشرفته برای گسترش مجموعه ابزارهای خود، می توانید آنها را به صورت آنلاین خریداری کنید.
اما سوال اینجاست که بهترین وب سایت های خرید آنلاین کدامند؟
این پست برخی از گزینه‌های برتر را ارائه می‌کند و هر کدام را بررسی می‌کند، بنابراین می‌توانید

۱۰ سایت برتر خرید کدامند؟

از آمازون گرفته تا eBay، به نظر می‌رسد که تعداد خرده‌فروش‌های آنلاین بیشتر از روزهای یک سال است و هر هفته خرده‌فروش‌های جدید ظاهر می‌شوند.

البته تنوع گسترده سایت ها چیز خوبی است، با این حال بسیاری از آنها در مواجهه با گزینه های زیادی دچار فلج تحلیل می شوند. به همین دلیل است که در این پست، مروری بر ده تا از بهترین وب سایت های خرید آنلاین خواهید داشت که باید به شما در تصمیم گیری کمک کند.

هنگام خرید اینترنتی باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. آن‌ها شامل میزان هزینه‌ای که می‌خواهید برای واجد شرایط بودن برای ارسال رایگان هزینه کنید، سطح کیفیتی که به دنبال آن هستید، و میزان قابل اعتماد بودن خدمات مشتری را شامل می‌شود.

البته روند تحویل نیز وجود دارد، که اگر قبلاً به صورت آنلاین خرید کرده باشید، می‌دانید که می‌تواند یک معامله‌گر واقعی باشد. در حالی که بهترین فروشگاه‌های آنلاین مانند آمازون عضویت ممتازی را برای سرعت بخشیدن به کارها و دریافت سریع‌تر کالاهای شما ارائه می‌دهند، سایر فروشگاه‌های اینترنتی پای خود را به سختی می‌کشند و می‌توانند خریدهای شما را ارسال کنند.

بدون مقدمه، در اینجا بهترین سایت های خرید آنلاین به همراه مزایا و معایب هر کدام آورده شده است.

۱. آمازون

همه نام آمازون را شنیده اند. این شهرت یک خرده فروش آنلاین بزرگ است.

آمازون که توسط جف بزوس در ایالات متحده در سال ۱۹۹۴ تأسیس شد، قبل از تنوع بخشیدن به موجودی خود برای گنجاندن تقریباً همه چیز، شروع به فروش کتاب کرد. این روزها، بزرگترین فروشگاه آنلاین تقریباً همه نیازهای شماست.

آمازون به تعداد زیادی از کشورها در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد و دسته بندی های محصولات متعددی را ارائه می دهد، از لوازم الکترونیکی گرفته تا کتاب های الکترونیکی و لوازم آشپزخانه تا مبلمان.

خرید آنلاین گاهی اوقات می تواند دردسرساز باشد، اما آمازون یکی از بهترین ها در ساده سازی فرآیند برای مشتری است.

مزایا:

خدمات عضویت ممتاز Prime تحویل و تخفیف های روز بعد را ارائه می دهد

فروش منظم در سراسر سایت

پشتیبانی مشتری قابل اعتماد

معایب:

برخی متوجه می شوند که نسخه موبایلی وب سایت کاربر پسند نیست.

۲. eBay

در حالی که آمازون بر فضای خرده‌فروشی آنلاین تسلط دارد، برخلاف eBay به کاربران اجازه پیشنهاد قیمت برای محصولات را نمی‌دهد.

eBay اساساً یک سایت حراج آنلاین است که به شما امکان می دهد برای کالاهایی که می خواهید بخرید پیشنهاد دهید. خرید از طریق eBay می تواند یک فرآیند خوشحال کننده باشد و از نظر برخی افراد آن را به بهترین تجربه خرید آنلاین تبدیل کند. شما اغلب مجبور خواهید بود که در تمام مدت مناقصه را زیر نظر داشته باشید تا مطمئن شوید که مناقصه شما در پایان موفق است، که می تواند بسیار هیجان انگیز باشد.

این سایت طیف گسترده ای از محصولات را ارائه می دهد که توسط فروشندگان فردی برای فروش قرار می گیرند، بنابراین انواع اقلام کاملاً جدید را با وسایل دست دوم در دسترس است.

مزایا:

شما می توانید کلکسیون های کمیاب و سایر محصولات منحصر به فرد را پیدا کنید

مناقصه لذت بخش است و در برخی موارد به شما امکان می دهد اقلامی را با پول کمتری از آنچه فکر می کنید ارزش دارند بخرید

معایب:

تشخیص وضعیت محصول ممکن است دشوار باشد و تنها چیزی که باید اعتماد کنید، حرف فروشنده است.

۳. Walmart

والمارت خواربارفروشی است که چیزی بیش از صرف غذا و نوشیدنی ارائه می دهد.

در حالی که مطمئناً می توانید مواد غذایی خود را از وب سایت محبوب تهیه کنید، می توانید مکمل های بهداشتی، لوازم الکترونیکی و محصولات زیبایی را نیز در وب سایت پیدا کنید.

برای وسایل روزمره و هر چیز دیگری که ممکن است در خانه نیاز داشته باشید، Walmart شما را پوشش می دهد. این وب‌سایت همچنین دارای یک عضویت ممتاز به نام Walmartپلاس است که حداقل هزینه حمل و نقل و سایر مزایا را بدون سفارش ارائه می‌کند.

مزایا:

اگر بیش از ۳۵ دلار هزینه کنید، ارسال رایگان وجود دارد

شما می توانید اقلام را به صورت رایگان برگردانید

معایب:

کیفیت لباس و سایر مواردی که می توانید بخرید ممکن است متفاوت باشد

۴. Etsy

Etsy پناهگاهی برای خلاقانی است که می‌خواهند از کالاهای دست ساز خود کسب درآمد کنند و اگر می‌خواهید محصولی دست‌ساز می‌خواهید از آن بازدید کنید.

از حلقه های ازدواج گرفته تا صابون های دست ساز، Etsy همه چیز را دارد.

بهترین بخش در مورد Etsy این است که بدانید هر محصول منحصر به فرد است و با عشق برای لذت بردن شما ساخته شده است. همچنین از دانستن اینکه از خلاقان پشت کار هنری حمایت می کنید، احساس رضایت می کنید.

مزایا:

شما می توانید جواهرات سفارشی و سایر اقلام دست ساز منحصر به فرد را پیدا کنید

به شما امکان می دهد از سازندگان حمایت کنید و به کارهای هنری پاداش دهید

معایب:

هنگام فروش محصولات در Etsy باید چندین هزینه در نظر بگیرید

۵. Wish

Wish ممکن است اولین وب سایت خرید آنلاین در این لیست باشد که با آن آشنا نیستید، اما بسیاری آن را به عنوان ارزان ترین خرده فروش آنلاین در سراسر جهان می شناسند.

اگر به دنبال محصولات ارزان هستید، Wish بهترین گزینه برای شماست.

خرید آنلاین می تواند گران باشد، به خصوص زمانی که هزینه حمل و نقل را در نظر بگیرید، اما Wish جایگزین مقرون به صرفه تری را ارائه می دهد تا بتوانید هنگام خرید آنلاین در هزینه خود صرفه جویی کنید.

مزایا:

قیمت ها بسیار پایین است و معاملات منظم و تخفیف های سنگین وجود دارد

می‌توانید هر زمان که محصولی که به آن نگاه می‌کنید به فروش می‌رسد، اعلان دریافت کنید

معایب:

خدمات تحویل به اندازه سایر خرده فروشان آنلاین قابل اعتماد نیست

شما با بازرگانان شخص ثالث سروکار دارید، بنابراین تجربه خرید ممکن است متفاوت باشد

۶. Best Buy

Best Buy یک خرده فروش الکترونیک با وب سایتی پر از معاملات فریبنده است.

اگر به دنبال یک تلفن، لپ‌تاپ یا سیستم بلندگوی جدید هستید، Best Buy گزینه خوبی است، زیرا دارای طیف گسترده‌ای از محصولات، تخفیف‌های معمولی است و تحویل در کنار خیابان را ظرف یک ساعت یا تحویل رایگان در روز بعد برای اقلام خاص ارائه می‌دهد.

مزایا:

گزینه ای برای تحویل گرفتن محصول از فروشگاه یا تحویل رایگان زمانی که بیش از ۳۵ دلار خرج می کنید

انتخاب گسترده ای از کالاهای الکترونیکی و دیجیتالی مانند دانلودها و کارت های هدیه الکترونیکی

معایب:

بازگشت رایگان وجود ندارد

خدمات مشتری فقط از طریق تماس تلفنی در دسترس است

۷. Target 

Target یکی دیگر از فروشگاه های بزرگ آجر و ملات است که طیف گسترده ای از محصولات را ارائه می دهد، مانند Walmart.

اگر در حال اسکن اینترنت برای موارد ضروری روزمره از جمله همه چیز از لباس گرفته تا مواد غذایی هستید، Target گزینه بسیار خوبی است.

همچنین می‌توانید طیف وسیعی از لوازم منزل و مبلمان باغ را در وب‌سایت پیدا کنید، بنابراین از انتخاب خود غافل خواهید شد.

مزایا:

ارسال رایگان با هزینه ۳۵ دلار یا بیشتر

معایب:

گاهی اوقات وب سایت می تواند سفارش های ارسال شده را به دلیل کمبود موجودی لغو کند

۸. Home Depot

Home Depot مکانی است که اگر برای چیدمان خانه خود به چیزی نیاز دارید باید به آن بروید.

اگر در حال تزئین یک مکان جدید هستید یا باغ خود را بازسازی می کنید، Home Depot همه چیزهایی را که می توانید برای ایجاد حس خانه در خانه به آن نیاز داشته باشید، دارد.

دسته بندی های مختلفی از محصولات، از جمله مبلمان بزرگ داخلی و ظروف آشپزخانه وجود دارد.

مزایا:

اگر بیش از ۴۵ دلار خرج کنید، ارسال رایگان

معایب:

گاهی اوقات به سختی می توان به یک شخص پشتیبانی مشتری دست یافت

۹. Sears

Sears یک خرده‌فروش آنلاین است که مجموعه‌ای جامع از محصولات را در دسته‌هایی مانند لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی و تناسب اندام ارائه می‌دهد.

این یک وب سایت خرید آنلاین است که از نظر تنوع کاتالوگ محصولات با آمازون قابل مقایسه است.

مزایا:

ارسال رایگان برای سفارش های بالای ۵۹۵ دلار

معایب:

شما می توانید هر بار فقط یک سفارش را به یک آدرس ارسال کنید

شماره تلفنی برای تماس برای برگشت وجود ندارد

۱۰. Kohl's

Kohl's یک فروشگاه بزرگ با کاتالوگ آنلاین وسیعی از محصولات است.

این وب‌سایت لباس‌هایی از برندهای بزرگ مانند Levi’s می‌فروشد و طیف گسترده‌ای از جواهرات، مبلمان و لوازم خانگی عمومی را ارائه می‌دهد.

مزایا:

ارسال رایگان بالای ۷۵۶ دلار

 

 

بهترین سایت های خرید اینترنتی لباس کدامند؟

اگر به طور خاص لباس یا کفش می‌خرید، ممکن است به جای دیگری در اینترنت نگاه کنید، زیرا فروشگاه‌های زیادی برای مد وجود دارد.

در حالی که از خرده فروشان آنلاین ذکر می شود در بالا انتخاب شده از لباس ها را ارائه می دهند، بسیاری از مارک های بزرگ را ندارند.

به همین دلیل است که اگر در حال خرید لباس هستید، باید مستقیماً به منبع مراجعه کنید و از وب سایت فروشگاه لباس مخصوص خود یا یک فروشگاه آنلاین لباس مانند ASOS خرید کنید.

مطمئن شوید که فروشگاه های مورد علاقه خود را نیز در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، زیرا این کار شما را در آخرین رسانه و تخفیف ها قرار می دهد.

 

ASOS: ASOS برای فضای خرید آنلاین لباس تسلط دارد، دقیقاً مانند آمازون در فضای خرده‌فروشی آنلاین. این وب‌سایت به عنوان یکی از برترین وب‌سایت‌ها است که می‌توان به آن نیاز داشت به لباس‌های کمد در آن، و بسیاری از سرمایه‌گذاری‌ها از سیاست‌های برگشتی قابل اعتماد و پرداخت سریع و خوشحالی می‌شوند.

 

Nordstrom: Nordstrom یکی دیگر از خرده فروشان آنلاین است که مجموعه ای از لباس های با کیفیت بالا و خدمات عالی را به مشتریان ارائه می دهد. این وب‌سایت لباس‌ها و لوازم جانبی برندهای برتر را در اختیار دارد، بنابراین هر چیزی که دنبال آن هستید، باید آن را پیدا کنید.

 

Forever ۲۱: Forever ۲۱ یک وب سایت آنلاین لباس برای کسانی که روحیه جوانی دارند و به دنبال همگام شدن با روندهای فعلی مد هستند. قیمت و تخفیف های زیادی در وب سایت وجود دارد و انتخاب خاص از لباس ها.

 

Boohoo: Boohoo یک وب‌سایت مقرون‌به‌صرفه است که انواع لباس‌ها را می‌دهد و از جسور و سفارشی شدن هراسی می‌دهد. اگر به دنبال یک قطعه چشم نواز برای اضافه کردن به کمد لباس خود هستید، این یک وب سایت خوب برای شروع است.

 

American Eagle Outfitters: American Eagle Outfitters محصولاتی را در برندهای American Eagle و Aerie ارائه می دهد که شامل همه چیز از شلوار جین راحت می شود تا لباس بشود.

 

Urban Outfitters: Urban Outfitters یک خرده فروش سبک زندگی است که خلاقیت و درک فرهنگی را می کند. این یک وب سایت پوشاک محبوب است که انواع سبک ها و ظاهری را ارائه می دهد که مناسب هر فردی است.

 

 

برای اطلاعات بیشتر با دپارتمان خرید کالای فیزیکی علی بابا پیز تماس حاصل فرمایید.