چگونه می توان مقدار زیادی پول از انگلستان منتقل کرد؟

آیا نیاز به ارسال مقدار زیادی پول از بریتانیا به خارج از کشور دارید؟ شاید قصد دارید برای یکی از عزیزانتان در کشوری دیگر پول بفرستید، یا باید مبلغ سپرده یک خانه جدید در خارج از کشور را پوشش دهید.
دلیل شما هر چه باشد، باید بهترین، ایمن ترین و ارزان ترین راه را برای انتقال بین المللی خود از بریتانیا بدانید.
این راهنمای مفید همه چیزهایی را که باید بدانید، از جمله اطلاعات مربوط به کارمزدها، نرخ ارز، امنیت، محدودیت‌های انتقال و نحوه شروع پرداخت را پوشش می‌دهد.

چه مقدار پول می توانید از انگلستان به خارج از کشور ارسال کنید؟

دولت بریتانیا مقدار پولی که می تواند از بریتانیا به خارج از کشور ارسال شود را محدود نمی کند.

با این حال، نهادهای رسمی مانند اداره رفتار مالی (FCA) و HM Revenue & Customs (HMRC) نقل و انتقالات پول بین‌المللی را برای بررسی فعالیت‌های غیرقانونی مانند کلاهبرداری و پولشویی نظارت می‌کنند.

از بانک یا ارائه‌دهنده انتقال پول شما خواسته می‌شود تا اطلاعاتی درباره فرستنده و گیرنده بسیاری از پرداخت‌های بین‌المللی جمع‌آوری کند. معمولاً فقط باید روند ارائه دهنده خدمات را دنبال کنید و همه چیز مرتب خواهد بود.

اگر FCA یا HMRC در مورد نقل و انتقالاتی که از آنها مطلع شده اند - برای مثال در مورد پولشویی یا اجتناب مالیاتی - نگرانی دارند، می توانند تحقیقات بیشتری را انجام دهند، که اگر مشخص شود که انتقال خلاف قانون است، ممکن است منجر به اقدام مدنی یا کیفری شود.

آیا محدودیت قانونی برای انتقال وجود دارد؟

هیچ محدودیت قانونی برای انتقال در بریتانیا وجود ندارد. این به این معنی است که از نظر تئوری، می توانید هر چقدر که بخواهید به خارج از کشور پول ارسال کنید.

با این حال، ارائه‌دهنده انتقالی که استفاده می‌کنید ممکن است محدودیتی برای میزان ارسال در روز، ماه یا سال تعیین کند. به عنوان مثال، بانک ها تمایل دارند محدودیت های انتقال بین المللی در حدود 25000 پوند تا 50000 پوند (بسته به بانک) داشته باشند.

چگونه می توان مقدار زیادی پول از انگلستان منتقل کرد؟

شما راه های انتخابی برای ارسال پرداخت های بزرگ به خارج از کشور دارید که رایج ترین گزینه های مورد استفاده بانک ها و ارائه دهندگان تخصصی انتقال پول هستند. اما فرآیند ارسال انتقال مشابه است، هر روشی که انتخاب کنید.

در اینجا نحوه ارسال پول به خارج از کشور از بریتانیا آمده است:

اطلاعات گیرنده خود را دریافت کنید - از جمله نام، آدرس، شماره حساب بانکی و کد مرتب‌سازی، شماره حساب بانکی بین‌المللی (IBAN) و کد SWIFT/BIC برای بانک او

روش پرداخت را با گیرنده به توافق برسانید، به همراه اینکه چه کسی در صورت لزوم، هزینه‌ها را پرداخت خواهد کرد

محدودیت های انتقال را با بانک یا ارائه دهنده انتقال چک کنید

زمانی را صرف تحقیق در مورد ارائه دهنده، برای اطمینان از قانونی بودن، معتبر بودن و استفاده از اقدامات امنیتی مناسب کنید. شما مبلغ زیادی را ارسال می کنید، بنابراین باید مطمئن شوید که شما و پولتان محافظت می شوند

در صورت انجام انتقال آنلاین (از طریق وب سایت انتقال یا درگاه بانکداری آنلاین بانک خود) جزئیات حواله را وارد کنید. این شامل مبلغی است که باید ارسال شود، ارز و سایر جزئیات بانکی برای انجام حواله بین المللی

کارمزدها و نرخ ارز را به دقت بررسی کنید تا هزینه واقعی انتقال را محاسبه کنید. شاید ارزش مقایسه چند گزینه را داشته باشد تا ببینید کدام ارزان ترین است

جزئیات انتقال خود را به دقت بررسی کنید

مدارک مورد نیاز برای ارسال حواله بزرگ

از آنجایی که قوانین حاکم بر نقل و انتقال پول بین المللی در کشورهای مختلف متفاوت است، ممکن است برای برآورده کردن شرایط محلی، اسناد مربوط به انتقال پول از شما خواسته شود. به عنوان مثال، برخی از نقل و انتقالات بزرگ ممکن است شامل اثبات هویت شما یا منبع وجوه باشد.

بهترین راه برای انتقال مقدار زیادی پول به خارج از کشور چیست؟

اگر مقدار زیادی پول به خارج از کشور ارسال می کنید، چند گزینه در دسترس شماست. برای مثال می‌توانید بانک مرکزی خود یا یک سرویس انتقال پول تخصصی را انتخاب کنید.

هر گزینه با فرآیند و هزینه های خاص خود همراه است که برای به دست آوردن بهترین معامله موجود باید آنها را مقایسه کنید. در زیر، مهم‌ترین چیزهایی را که باید هنگام تصمیم‌گیری درباره نحوه تنظیم انتقال بین‌المللی خود در نظر بگیرید، بررسی می‌کنیم.

امنیت

یکی از مهم ترین مواردی که باید در نظر بگیرید این است که روش انتقال انتخابی شما چقدر ایمن است. عقل سلیم ساده کافی است تا بدانید که ارسال مقدار زیادی پول نقد از طریق پست واقعاً ایمن نیست. اما چگونه می دانید که خدمات بانکی یا انتقال پول شما امن تر است؟

همچنین ممکن است بخواهید اقدامات امنیتی ارائه دهنده را بخوانید و بدانید که آیا آنها ویژگی ردیابی برای پرداخت ها را ارائه می دهند یا خیر.

هزینه ها

هزینه انتقال بین المللی شما چقدر است؟ این سوال کلیدی بعدی است که باید پاسخ داد.

برای اطلاع از هزینه واقعی انتقال، باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

هزینه های انتقال اولیه اینها می توانند به طور گسترده ای بین ارائه دهندگان انتقال بین المللی متفاوت باشند، بنابراین انجام برخی تحقیقات و مقایسه قیمت ها توصیه می شود. این به طور بالقوه می تواند باعث صرفه جویی در پول شما شود.

واسطه و دریافت کارمزد بانکی. اکثر بانک ها و برخی از ارائه دهندگان انتقال بین المللی از شبکه SWIFT برای انتقال پول شما به گیرنده استفاده می کنند. این به این معنی است که انتقال شما از طریق چندین (حداکثر 3) بانک واسطه انجام می شود. همه آنها ممکن است هزینه خود را دریافت کنند. به علاوه، بانک گیرنده ممکن است برای دریافت پرداخت نیز کارمزدی دریافت کند.

افزایش نرخ ارز برخی از بانک‌ها و ارائه‌دهندگان، حاشیه‌ای را به نرخ ارز میانی بازار اضافه می‌کنند که این انتقال را پرهزینه‌تر می‌کند. بیشتر در مورد آن در یک بیت.

سایر هزینه های پنهان اینها می تواند هزینه های ردیابی، هزینه های لغو، هزینه های برگشت یا سایر هزینه ها باشد.

نرخ تبدیل

علاوه بر بررسی کارمزدهای اولیه، می خواهید نرخ های مبادله ای که توسط ارائه دهندگان مختلف پرداخت بین المللی استفاده می شود را بررسی و مقایسه کنید. با این حال، گاهی اوقات ممکن است سخت باشد که بدانید آیا معامله خوبی در نرخ ارز برای انتقال خود دریافت می کنید، زیرا نرخ ها همیشه تغییر می کنند.

بهترین راه برای اطمینان از منصفانه بودن نرخ ارز ارائه شده، مقایسه آن با نرخ ارز متوسط بازار با استفاده از مبدل ارز معتبری است که از این نرخ پیروی می کند.

این نرخی است که بانک‌ها برای مبادله ارزها بین خود استفاده می‌کنند، و نرخی است که اگر جفت ارز مورد نظر خود را به صورت آنلاین جستجو کنید، خواهید یافت.

با این حال، بسیاری از بانک‌ها و خدمات نقل و انتقالات بین‌المللی، هنگام انتقال به مشتریان خرده‌فروشی، نرخ ارز متوسط بازار را ارائه نمی‌کنند.

در عوض، آنها یک نشانه گذاری به نرخ متوسط بازار اضافه می کنند، که سپس آن را به عنوان سود خود نگه می دارند. این ممکن است به این معنی باشد که شما در نهایت بیش از آنچه که باید پرداخت کنید. و اگر مبالغ بزرگ‌تری ارسال می‌کنید، می‌تواند به سرعت به بخش قابل توجهی از کل اضافه شود.

هنگام انتقال پول زیاد به خارج از کشور چه موارد دیگری را باید در نظر داشته باشید؟

قبل از زدن «ارسال» در انتقال، در اینجا یک چک لیست مفید از نکات و موارد کلیدی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

برای جلوگیری از خطا، اطلاعات گیرنده را دوباره بررسی کنید.

فقط از ارائه دهندگان معتبر استفاده کنید - مطمئن شوید که آنها تحت نظارت FCA هستند و بررسی های سایت هایی مانند TrustPilot را بررسی کنید. 

هزینه واقعی انتقال، از جمله کارمزدهای «پنهان» مانند افزایش نرخ ارز را محاسبه کنید. اگر مطمئن نیستید که چقدر هزینه دارد، با بانک یا ارائه دهنده تماس بگیرید.

ابتدا یک انتقال کوچک به عنوان آزمایش انجام دهید (البته به خاطر داشته باشید که فرآیند انتقال های بزرگ ممکن است طولانی تر باشد و به اسناد بیشتری نیاز داشته باشد).

در برابر کلاهبرداری ها بسیار هوشیار باشید، به خصوص زمانی که برای ارسال یک انتقال فوری تحت فشار هستید یا با فردی که نمی شناسید سروکار دارید.

 

برای اطلاعات بیشتر با دپارتمان پرداخت بین المللی علی بابا پیز تماس حاصل فرمایید.