چگونه کردیت کارت تهیه کنیم؟ مراحل درخواست و تایید

اگر می‌خواهید امتیاز اعتباری خود را ایجاد کنید، هزینه خریدهای با ارزش بالا را در چند ماه تقسیم کنید، یا در حین خرج کردن، امتیازات و پاداش‌هایی کسب کنید، کارت‌های اعتباری می‌توانند مفید باشند. با این حال، آنها اغلب با هزینه ها و الزامات واجد شرایط بودن نیز همراه هستند.

چگونه می توانم واجد شرایط کردیت کارت باشم؟

رد شدن برای کارت می تواند برای دریافت کارت در آینده مضر باشد، بنابراین این مراحل را انجام دهید و مطمئن شوید که از قبل واجد شرایط هستید.

1. امتیاز اعتباری خوبی داشته باشید

صحبت در مورد دریافت کارت اعتباری بدون ذکر امتیاز اعتباری شما غیرممکن است، بنابراین این اولین لیست است. اگرچه استثنائاتی وجود دارد، اما واجد شرایط بودن برای کارت اعتباری ناامن نیاز به امتیاز اعتباری 700 یا بیشتر دارد - نگران نباشید اگر امتیاز شما هنوز در آن سطح نیست، گزینه‌هایی دارید که بعداً درباره آنها صحبت خواهیم کرد.

امتیاز اعتباری عامل نهایی در تعیین اینکه صادرکننده کارت اعتباری شما را برای کارت تأیید می کند یا خیر است، و همچنین تعیین کننده نرخ بهره ای است که آنها از کارت دریافت می کنند. بهترین راه برای جلوگیری از غافلگیری در طول فرآیند درخواست، بررسی مجدد گزارش خود قبل از درخواست است.

برای  بررسی اینکه آیا امتیاز اعتباری شما به اندازه کافی بالا است، می‌توانید از یکی از سه دفتر اعتباری بزرگ -Equifax®، Experian® و TransUnion® درخواست گزارش دهید یا با بانک خود تماس بگیرید.

شما همچنین از نظر قانونی حق بررسی اعتبار سالانه را دارید که می‌توانید از طریق وب‌سایت گزارش اعتبار سالانه که مجاز به ارائه گزارش‌های اعتباری توسط دولت ایالات متحده است، دریافت کنید.

2. داشتن حداقل 18 سال با منبع درآمد

هیچ محدودیت سنی برای داشتن یک کاربر مجاز برای حساب کارت اعتباری تایید شده وجود ندارد، اما برای درخواست کردیت کارت خود معمولاً باید 18 سال داشته باشید.

صرف نظر از سن، موسسات مالی درخواست شما را بدون منبع درآمد اثبات شده تایید نمی کنند، بنابراین صورتحساب های بانکی خود را آماده کنید تا درآمد و هر دارایی دیگری را به نام شما نشان دهد.

3. شماره تامین اجتماعی یا ITIN

هر درخواست کارت اعتباری برای تکمیل به یک شماره تامین اجتماعی معتبر یا ITIN نیاز دارد.

 

چگونه می توانم برای اولین بار کارت اعتباری دریافت کنم؟

1. مطمئن شوید که می دانید چرا به کارت اعتباری نیاز دارید - اگر به آن نیاز دارید.

قبل از درخواست برای کارت اعتباری، بدانید که کارت اعتباری چه کاری می تواند با سابقه اعتباری شما انجام دهد. اگر در مورد کارت غیرمسئول باشید، می تواند اعتبار شما را برای سال ها یا حتی دهه های آینده از بین ببرد. و بازگرداندن امتیاز شما به وضعیت خوب می تواند مسیر طولانی و دشواری باشد.

 

2. وقت صرف کنید

وقتی درخواست می‌کنید، فقط برای اولین پیشنهادی که برایتان پیش می‌آید درخواست نکنید. تحقیق و مقایسه گزینه های کارت اعتباری بسیار مهم است.

آیا سابقه محکمی با حساب های چک و پس انداز خود دارید؟ سپس می توانید برای اولین کارت خود در بانک خود درخواست دهید. روابط موجود در دنیای مالی طلا هستند، و اگر امتیاز اعتباری شما کمی کمتر از حد باشد، کار با بانک می تواند شانس شما را برای تایید شدن افزایش دهد، به خصوص اگر مسئولیت حساب های خود را بر عهده داشته باشید.

همچنین می‌توانید کارت‌های خرده‌فروشی و فروشگاه‌های بزرگ را برای دریافت امتیازات بیشتر از جایی که بیشتر خرید می‌کنید، جستجو کنید. اما مراقب باشید که این کارت‌ها معمولاً بالاترین نرخ بهره را دارند و اغلب محدودیت‌هایی برای استفاده از آنها دارند.

صرف نظر از این، قبل از اینکه تصمیم بگیرید، یک کارت خرید کنید.

راحت ترین کارت اعتباری برای تایید چیست؟

برای کسانی که در دانشگاه ثبت نام کرده اند، کارت اعتباری دانشجویی اغلب بهترین گزینه برای تایید یک شرکت کارت اعتباری بزرگ است.

با این حال، اگر در مدرسه نیستید و سابقه اعتباری زیادی ندارید - یا سابقه اعتباری ضعیفی دارید - می توانید برای کارت اعتباری ایمن درخواست دهید. این نوع کارت محدودیت اعتباری پایینی دارد و برای باز کردن آن نیاز به سپرده تضمینی دارد.

اغلب، مبلغ سپرده با محدودیت هزینه مطابقت دارد. با استفاده از این کارت، می توانید به سرعت یک سابقه اعتباری خوب بسازید، و زمانی که آماده شدید، می توانید برای کارت درخواست دهید.

3. درخواست کنید

پس از بررسی گزارش اعتباری خود و انجام برخی تحقیقات گسترده در مورد اینکه کدام کارت برای شما مناسب است، زمان درخواست فرا رسیده است. این فرآیند سریع است و به شما می گوید که آیا واجد شرایط دریافت کارت هستید و نرخ بهره شما چقدر خواهد بود. باز هم، شرکت های کارت اعتباری این برنامه را به طور کامل بر اساس سابقه اعتباری شما که در امتیاز اعتباری شما یافت می شود، پایه گذاری می کنند.

اگرچه بانک ها و مؤسسات مالی مختلف به اطلاعات متفاوتی نیاز دارند، به طور کلی، شما باید موارد زیر را ارائه دهید:

نام

نشانی

تاریخ تولد

شماره تامین اجتماعی یا ITIN

مدرک اشتغال و سابقه کار

درآمد و دارایی از جمله وام های دانشجویی، مزایای دولتی یا نظامی و هر گونه سرمایه گذاری دیگر

 

بیشتر برنامه های کارت اعتباری مجازی هستند و تقریباً بلافاصله تصمیم می گیرند. اگر برای کارت تأیید شده باشید و شرایط را بپذیرید، معمولاً ظرف دو هفته یک کارت ارسال می کنند. از سوی دیگر، اگر از شما رد شد، کارهای زیادی وجود دارد که می‌توانید برای بهبود امتیاز اعتباری خود انجام دهید و بعداً به آن ضربه بزنید.

تکذیب کرد؟ آن را شخصی نگیرید

برای اولین کارت اعتباری خود - یا حتی در چند تلاش اول رد شده اید؟

تعجب نکنید! حتی افرادی که سابقه اعتباری طولانی مدت دارند نیز رد می شوند. و شما دقیقاً خواهید دانست که چرا شما را رد کردند زیرا آنها نامه ای با ذکر دلایل ارسال می کنند. با آن، اکنون می توانید طرحی ایجاد کنید که شانس تایید شما را در آینده افزایش دهد.

از این فرصت برای مطالعه دقیق استفاده کنید و شاید برای نوع دیگری از کارت درخواست دهید. یا می توانید با استفاده از کارت اعتباری ایمن، امتیاز اعتباری خود را افزایش دهید.

 

برای اطلاعات  بیشتر با دپارتمان پرداخت بین المللی علی بابا پیز تماس حاصل فرمایید.