فهرستی از بانک های آلمان

به مهاجرت به آلمان فکر می کنید؟ چه در حال تحصیل، کار یا راه اندازی یک تجارت باشید، باز کردن یک حساب بانکی آلمانی می تواند مفید باشد.
اما به عنوان یک خارجی، تشخیص اینکه کدام بانک را انتخاب کنید ممکن است دشوار باشد. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم، زیرا فهرستی از بانک‌های آلمان را همراه با اطلاعاتی درباره نحوه عملکرد سیستم بانکی آلمان گردآوری کرده‌ایم.
ما همچنین جزئیات بیشتری در مورد حساب های پیشنهادی با برخی از بزرگترین و محبوب ترین بانک های آلمانی به شما ارائه خواهیم کرد.
بیایید شروع کنیم:

بانکداری در آلمان (یک مرور کلی)

سیستم بانکی در آلمان از بانک های تجاری خصوصی، بانک های پس انداز عمومی (Sparkassen و Landesbanken) و بانک های تعاونی معروف به Genossenschaftsbanken تشکیل شده است. همچنین تعدادی بانک بین المللی نیز در این کشور حضور دارند.

حدود 144 بانک خرده فروشی به همراه تعداد زیادی بانک تعاونی محلی و بانک های پس انداز در آلمان فعال هستند.

برای افتتاح حساب بانکی در آلمان، باید شناسنامه و سایر مدارک خود را آماده داشته باشید. اگر یک مهاجر هستید، به ویزای معتبر یا اجازه اقامت، به علاوه مدرک آدرس نیاز دارید. همچنین ممکن است مجبور شوید مراحل بیشتری را برای اثبات هویت خود انجام دهید.

حساب‌های بانک‌های آلمانی همیشه رایگان نیستند و هزینه‌هایی در حدود 5 یورو در ماه برای نگهداری حساب دارند. معمولاً استفاده از دستگاه خودپرداز بانکتان رایگان است، اما اگر از دستگاه خودپرداز اپراتور دیگری استفاده می کنید - یا اگر از کارت خود در خارج از کشور استفاده می کنید، نه. اکثر بانک های بزرگ بانکداری آنلاین را همراه با موبایل بانک ارائه می دهند.

و مانند بانک های سایر کشورها، بانک های آلمانی تمایل دارند برای نقل و انتقالات بین المللی در خارج از اروپا کارمزد بالایی دریافت کنند.

 

بانک های برتر آلمان

اکنون، بیایید نگاهی به برخی از گزینه های شما در مورد انتخاب بانک در آلمان بیاندازیم.

 

تعدادی از بزرگترین بانک ها بر ارائه خدمات بانکی شرکتی، توسعه ای یا تخصصی متمرکز هستند، بنابراین در اینجا ما بر روی بانک هایی تمرکز می کنیم که حساب هایی را برای مشتریان خرد ارائه می دهند. این شامل ترکیبی از بانک های خصوصی آلمانی، بانک های پس انداز محلی (Sparkassen) و بانک های بین المللی است.

Deutsche Bank

بزرگترین بانک آلمان و یکی از بزرگترین بانک های جهان، دویچه بانک انتخابی از حساب های جاری (Girokonto) را ارائه می دهد.

اینها شامل حساب استاندارد ActiveAccount (AktivKonto) و بهترین حساب (BestKonto) است که با کارت اعتباری MasterCard Gold در میان سایر امتیازات ارائه می شود. همچنین حساب جوان (Junge Konto) برای دانش آموزان وجود دارد. می توانید همه حساب ها را در اینجا مقایسه کنید.

HypoVereinsbank (UniCredit)

HypoVereinsbank بخشی از UniCredit Bank AG طیف وسیعی از حساب‌های girokonto را ارائه می‌دهد.

اینها شامل حساب HVB Plus است که به مدت دو سال برای مشتریان جدید رایگان است. همچنین حساب فعال HVB و حساب انحصاری HVB وجود دارد که هر دو دارای هزینه ماهانه هستند. همه حساب‌ها دارای کارت‌های نقدی و دسترسی به بانکداری آنلاین و موبایلی هستند.

این بانک همچنین طیف وسیعی از کارت های اعتباری، پس انداز و محصولات سرمایه گذاری را ارائه می دهد.

Commerzbank

یکی دیگر از بانک های خرده فروشی پیشرو آلمان، Commerzbank است که انتخابی از حساب های جاری برای همه نوع مشتریان دارد.

اینها شامل حساب جاری اصلی آن Kostenloses Girokonto است که رایگان است. همچنین حساب Klassik برای انعطاف بیشتر و یک حساب Premium وجود دارد. می توانید همه حساب ها را در اینجا مقایسه کنید.

Commerzbank یک انتخاب عالی برای غیر آلمانی زبانان است، زیرا یک وب سایت انگلیسی اختصاصی دارد.

Postbank

پست بانک که متعلق به دویچه بانک است، به میلیون ها مشتری در آلمان خدمات رسانی می کند و دارای شبکه گسترده ای از شعب در سراسر کشور است.

دارای یک حساب جاری فقط آنلاین با کارمزد کم، همراه با Postbank Giro Plus - که هر دو دارای کارمزد ماهانه هستند. همچنین حساب Postbank Giro Extra Plus وجود دارد که در صورت داشتن شرایط خاص، بدون کارمزد است.

اگر زیر 22 سال دارید، می توانید یک حساب Postbank Das junge Konto به صورت رایگان باز کنید - این گزینه خوبی برای دانشجویان مقطع کارشناسی است.

Volksbanken und Raiffeisenbanken

این نام برای شرکتی است که تعدادی از تعاونی های بانکی و اتحادیه های اعتباری را در آلمان اداره می کند که تحت چتر Volksbanken و Raiffeisenbanken فعالیت می کنند. این گروه حدود 15500 دستگاه خودپرداز در سراسر کشور دارد و بانکداری آنلاین و موبایلی را از طریق یک برنامه اختصاصی ارائه می دهد.

بسته به موقعیت مکانی و نزدیکترین شعبه خود در آلمان، می توانید از میان حساب های جاری انتخاب کنید. می توانید آنچه را که در اینجا ارائه می شود، پیدا کنید.

گروه بانکی تعاونی همچنین مجموعه ای از کارت های اعتباری، پس انداز و محصولات سرمایه گذاری را ارائه می دهد.

BerlinerSparkasse

این یکی از محبوب ترین بانک های پس انداز شناخته شده به نام Sparkassen در آلمان است. آنها توسط سهامداران عمومی، معمولاً شهرها یا جوامع، نگهداری می شوند.

اگر در برلین بانکداری می کنید، BerlinerSparkasse می تواند مکان خوبی برای افتتاح حساب باشد. طیف وسیعی از حساب های جاری را ارائه می دهد، از جمله Giro Digital فقط آنلاین که با هزینه ماهانه همراه است.

همچنین یک حساب رایگان اختصاصی برای جوانان وجود دارد، اکانت جوان (یا بهتر بگوییم نامشخص اکانت "Giro تا 25 سالگی").

Frankfurter Sparkasse

یکی دیگر از بانک های محبوب Sparkasse که این بار در فرانکفورت مستقر است، این بانک تعدادی حساب جاری مختلف را ارائه می دهد.

می‌توانید از میان خدمات کامل «حساب بررسی راحت»، «حساب جاری کلاسیک» یا «حساب جاری ممتاز» انتخاب کنید.

Frankfurter Sparkasse همچنین دارای حساب های اختصاصی برای کودکان و جوانان است. به علاوه، انتخاب کارت های اعتباری، پس انداز و محصولات سرمایه گذاری.

Stadtsparkasse Munich

آخرین Sparkasse که در لیست ما قرار گرفته است، Stadtsparkasse Munich یک حساب جاری آنلاین به همراه حساب های اختصاصی جوانان، دانش آموزان و کودکان ارائه می دهد.

همچنین یک بسته تخصصی Giro برای تازه واردان به مونیخ وجود دارد که برای مهاجرانی که به دنبال اقامت در شهر هستند گزینه بسیار خوبی است.

Santander

آلمان همچنین خانه تعدادی از بانک های بین المللی، از جمله سانتاندر - که در بریتانیا نیز حضور دارد، است.

در آلمان، Santander یک حساب جاری رایگان ارائه می دهد که حتی در صورت درخواست، پاداش خوش آمدگویی و کارت اعتباری رایگان را نیز به همراه دارد. همچنین حساب های پس انداز و سایر کارت های اعتباری موجود است.

بانک ING

یکی دیگر از بانک‌های بین‌المللی که در آلمان فعالیت می‌کند، ING Bank یک حساب جاری بدون هزینه ماهانه ارائه می‌کند - به شرط داشتن شرایط خاصی. شما یک کارت نقدی رایگان دریافت خواهید کرد و به بانکداری تلفن همراه و آنلاین دسترسی خواهید داشت.

بانک ING همچنین محصولات پس انداز و سرمایه گذاری، امور مالی ساخت و ساز، بیمه و بسیاری از خدمات مالی دیگر را ارائه می دهد.

 

برای اطلاعات بیشتر با دپارتمان پرداخت  علی بابا پیز تماس حاصل فرمایید