بانک های سوئیسی در بریتانیا

اگر شما یک مهاجر سوئیسی در بریتانیا هستید، یا اگر قبلاً در سوئیس زندگی کرده اید و هنوز یک حساب بانکی فعال در سوئیس دارید، ممکن است از خود بپرسید: آیا بانک های سوئیسی در بریتانیا وجود دارد؟

بانک های سوئیس در انگلستان

اگر مشتری خرده‌فروشی منظمی هستید، ممکن است برای یافتن بانک‌های سوئیسی با شعبه‌هایی که می‌توانید در بریتانیا وارد آن‌ها شده و در آنها معامله کنید، مشکل پیدا کنید. با این حال، برخی از بانک های سوئیسی دفاتری در لندن دارند که با مشتریان شرکتی و تجاری سروکار دارند، یا خدماتی را به مشتریان ثروتمندی که به دنبال سرمایه گذاری در بریتانیا هستند، ارائه می دهند. 

Credit Suisse

Credit Suisse در بریتانیا عمدتاً به مشتریان خصوصی، UHNWI (افراد با ارزش خالص فوق العاده بالا، معمولاً به عنوان افرادی با ۳۰ میلیون دلار یا بیشتر آماده سرمایه گذاری تعریف می شود)، دفاتر خانوادگی، و کارآفرینان خدمات ارائه می دهد. مشتریان خصوصی می توانند به خدماتی مانند برنامه ریزی ثروت و سرمایه گذاری و همچنین برخی از محصولات تامین مالی دسترسی داشته باشند.

Credit Suisse در حال خرید توسط UBS است. این خرید در مارس ۲۰۲۳، به عنوان بخشی از یک معامله نجات اضطراری که برای محافظت از مشتریان و سهامداران Credit Suisse پس از مشکلات مالی بانک انجام شد، اعلام شد. مانند هر ادغام یا تغییر بزرگ شرکتی، این اکتساب ممکن است تمرکز Credit Suisse را در بریتانیا تغییر دهد - پس در حین پیش‌روی روند، مراقب اطلاعیه‌ها باشید.

UBS

UBS با تمرکز واضح بر مدیریت ثروت و سرمایه گذاری برای مشتریان با ارزش خالص بالا در بریتانیا حضور دارد. بسته‌ها و گزینه‌ها بر اساس دارایی‌های قابل سرمایه‌گذاری یک فرد تقسیم می‌شوند، از ۱ میلیون پوند شروع می‌شوند و به راه‌حل‌هایی برای مشتریان UHNWI با بیش از ۲۰ میلیون پوند برای سرمایه‌گذاری ادامه می‌دهند.

Julius Baer

Julius Baer بیش از ۱۳۰ سال است که فعالیت می کند و در بریتانیا خدمات برنامه ریزی ثروت، سرمایه گذاری و تامین مالی در دسترس است. اگر به دنبال خدمات شخصی برای کمک به مدیریت پول خود هستید، دفاتر در لندن، منچستر، ادینبورگ، بلفاست و لیدز در دسترس هستند.

 

Swissquote

Swissquote Bank یک شرکت تابعه در بریتانیا تحت نظارت FCA دارد - Swissquote Ltd. خدمات ارائه شده عمدتاً بر اساس معاملات دارایی از جمله فارکس و سرمایه گذاری هایی مانند اوراق قرضه، شاخص ها و کالاها است. تخصص آنها در راه حل های تجارت آنلاین است، اگرچه یک دفتر لندن وجود دارد که اگر ساکن بریتانیا هستید ممکن است مفید باشد.

 

استفاده از کارت های دبیت/کردیت سوئیس در انگلستان

بنابراین در مورد استفاده از کارت سوئیس در زمانی که در بریتانیا هستید، چه می‌توان گفت؟ اگر قبلاً در سوئیس زندگی می‌کردید، یا اگر یک تبعه سوئیس هستید که برای مدت طولانی یا کوتاه مدت از بریتانیا بازدید می‌کنید، در زمانی که اینجا هستید، مشکلی برای استفاده از کارت اعتباری یا بدهی صادر شده توسط سوئیس ندارید. باید بررسی کنید که کارت شما در چه شبکه ای صادر شده است، اما اکثر شبکه های اصلی مانند Visa، Mastercard، Maestro و Amex به طور گسترده توسط بازرگانان و دستگاه های خودپرداز در بریتانیا پذیرفته شده اند.

همه آنچه گفته شد، استفاده از کارت سوئیسی شما در بریتانیا ممکن است ارزان‌ترین راه برای دریافت پول نقد یا خرج کردن در فروشگاه‌ها نباشد، به لطف کارمزد تراکنش‌های خارجی بانکی و نرخ تبدیل ارز که ممکن است شامل نشانه‌گذاری باشد.

برای مثالی از نحوه کار، اگر حساب و کارت شخصی UBS سوئیس دارید و CHF دارید اما با کارت خود به پوند در انگلستان خرج می کنید، معمولاً هزینه های زیر را می پردازید:

کارمزد تراکنش خارجی تا ۱.۷۵٪

نشانه گذاری مبادله ارز، که بر اساس ارزش تراکنش، تا ۱.۷٪ اضافی برای پرداخت های زیر ۱۰۰۰۰۰ فرانک تغییر می کند.

تشخیص این کارمزدها همیشه آسان نیست، و این بدان معناست که شما بیشتر از آنچه که انتظار دارید برای استفاده از کارت بانکی سوئیس خود در بریتانیا، بدون اینکه بدانید، پرداخت می کنید.

 

هزینه های دیگری که باید در نظر بگیرید، هزینه های برداشت پول از دستگاه خودپرداز در انگلستان است. در این مورد، ممکن است یک کارمزد برداشت از بانک شما اعمال شود، به علاوه یک نشانه گذاری نرخ ارز، و هر گونه هزینه اضافی که اپراتور ATM خاص اخذ می کند. در مجموع هزینه ها می تواند خیلی سریع افزایش یابد.

 

برای اطلاعات بیشتر با دپارتمان پرداخت بین المللی علی بابا پیز تماس حاصل فرمایید.